Va, vem sa så? Det missade jag helt. Tur det. Jag hade blivit surMina damer och kvinnor? Så män kan inte finna Martin Stenmarck attraktiv?
Förlåt, men jag har svårt för det här heteronormativa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va, vem sa så? Det missade jag helt. Tur det. Jag hade blivit surMina damer och kvinnor? Så män kan inte finna Martin Stenmarck attraktiv?
Förlåt, men jag har svårt för det här heteronormativa.
Såg det på förhandstitten men bestämde mig för att det var en ond dröm. Det var det inte.What has been seen can never be unseen
Whiter shade of pale
Sarah sade det när hon introducerade Martin. Jag ser rött på en gång!Va, vem sa så? Det missade jag helt. Tur det. Jag hade blivit sur
Åh herregud, innan jag förstod att du menade att TRÖJAN skulle varit svart och inte MartinSkulle åtminstone ha varit svart om han nu envisats med polotröja
Tänkte precis detsamma! Betydligt bättre än alla röster jag hört hittills i MelodifestivalenSarah har en fruktansvärt bra röst
Låt 1 ok
Låt 2 fett nej
Låt 3 zzzz somnar
Det bådar inte gott detta
Nej, nej det kan ju bli bättre!Håller med går nog och lägger mej med en god bok istället