MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 4

Och jag som tyckte att Robins "You" var det första bra vinnarlåten i mellot under hela mitt (då 17-åriga?) liv. Jag tycker fortfarande att det är den bästa svenska vinnarlåten (fast då har jag ingen vidare koll på melodifestivalen innan 2004).
Då kommer du kanske att gilla Molly Sandéns låt ikväll. De är lite lika och hon sjunger ju mycket bättre än Robin S.

Inför finalen gillar jag nog Robin B och Oscar Zia bäst. Men gissar att Ace Wilder tar hem det.

Då kommer du kanske att gilla Molly Sandéns låt ikväll. De är lite lika och hon sjunger ju mycket bättre än Robin S.

Inför finalen gillar jag nog Robin B och Oscar Zia bäst. Men gissar att Ace Wilder tar hem det.
Nu har jag tjuvlyssnat.
Men fy vilken outhärdlig låt Molly har. Kan inte sätta fingret på varför jag inte gillar hennes röst. Det är något som stör.

Panetoz har gjort en dänga som vanligt. Jag gillar dem för allt de gör vid sidan av musiken också. Och glad blir man :D

Frans är inte tokig alls.

Bentzing är dansband i snabbare tempo precis som vanligt.

Kanhända blir det annorlunda när jag får bild till.

Dolly Style, Stenmark och Eclipe har jag inte ens orkat lyssna på.

Och jag som tyckte att Robins "You" var det första bra vinnarlåten i mellot under hela mitt (då 17-åriga?) liv. Jag tycker fortfarande att det är den bästa svenska vinnarlåten (fast då har jag ingen vidare koll på melodifestivalen innan 2004).
Älskade "You"! En av mina favoritvinnare senaste åren!

Har som vanligt ej tjuvlyssnat men ser mest fram emot Panetoz!

Är bortresta så vet ej vad snackset blir ännu! :O Men är hos svärmor så vi åker nog o handlar åt alla snart ;)

Har förhandstittat. :down::down::down:

Jag läste något bra häromdagen. En branschmänniska hade sagt det efter Måns Zelmerlöws seger i ESC: 2016 blir ett kass melloår. Ingen förutom Irland har någonsin vunnit på hemmaplan, därför ställer de bästa artisterna inte upp året efter en seger och låtskrivarna stoppar sina bra låtar i byrålådan till nästa år.

Jag tror att det stämmer bra med vad vi ser i år. Finalen kommer ju att bli helt värdelös!
Alltså jag tror nästan det ligger nåt i det.... :down:

MEN Robin Bengtsson var ju bra :up: eller ok åtminstone så han kan få vinna :D

Om det inte kommer någon riktigt bra som överraskar nu ikväll då

Men nu blir ju jag sugen på något gott. Helt tomt här hemma :nailbiting:. Måste jag åka till affären och ladda upp. Muta sambon kanske :sneaky:

Här blir det choklad!

Och så har jag beslutsångest: Vin eller must till? :nailbiting: Valet kan påverka hela uppfattning om kvällens show ju!

Jag kommer festa loss på mitt favoritnaturgodis, chokladdränkt salt jumbomajs :D Mest troligt dricker jag te till, oklart vilken sort. Ska i vanlig ordning titta tillsammans med min mor. Funderade ett tag på att äta pizza istället för godis, men det känner jag inte för nu.

Ang låtarna så har jag inga direkta tankar i förväg, för många gånger har jag blivit både positivt och negativt överraskad. Jag brukar gilla olika typer av metal/hårdrock i Melodifestivalen, brukar verkligen gilla Molly och skulle inte bli förvånad om jag har svårt för resten. Men ja, jag ska försöka vara neutral tills jag sett vad de pysslar med på scen.

Jag tänker också hålla mig tills jag ser dem på scenen. Ingen smyglyssning i förväg utan alla intryck pang på en gång. Snart börjar det. Måste titta på nyheterna först.

Liknande trådar

Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 301
Senast: Lingon
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 885
Senast: Scata
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
13 503
Senast: voltis
·
Äldre Ja, vi har faktiskt redan sett alla årets bidrag! :eek: 8 st är klara till finalen, men det är fler som vill dit! I andra chansen får...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
6 370
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar