voltis
Trådstartare
Jaaa faktiskt så drar det hela igång redan idag, uppladdningen till Melodifestivalen 2014!
Idag kl 9:50 börjar de presentationen av försa halvan av deltagarna!
Resterande halva presenteras samma tid på torsdag!
Jag kommer att uppdatera er här när alla dagens artister är presenterade, då jag tyvärr inte hinner följa det hela live
Men nu så här en stund innan: har ni några önskemål om artister? Eller vilka tror ni vi kommer att få se??
-----------------------------
Jag har en känsla av att vi kommer återse Erik Saade i festivalen.
Även Oscar Zia känns "het" för en plats. Och när vi ändå är inne på unga pojkar så varför inte Yohio och Anton Ewald igen?
Det finns en lista som aftonbladet släppt med artister som dom säger sig vara helt klara för MF. Varför de skulle släppa den i förhand vet jag inte, men om den stämmer så är flera från min gissning med iaf
Et rykte säger att Alcazar ska vara med, vore ju helskoj! Gillat deras låtar innan, starkt! Dock har det gått några år nu, så vi får väl se!
Och... blir det en MF med eller utan Sean Banan i år???
Dottern blir iaf glad om han är med igen
Idag kl 9:50 börjar de presentationen av försa halvan av deltagarna!
Resterande halva presenteras samma tid på torsdag!
Jag kommer att uppdatera er här när alla dagens artister är presenterade, då jag tyvärr inte hinner följa det hela live
Men nu så här en stund innan: har ni några önskemål om artister? Eller vilka tror ni vi kommer att få se??
-----------------------------
Jag har en känsla av att vi kommer återse Erik Saade i festivalen.
Även Oscar Zia känns "het" för en plats. Och när vi ändå är inne på unga pojkar så varför inte Yohio och Anton Ewald igen?
Det finns en lista som aftonbladet släppt med artister som dom säger sig vara helt klara för MF. Varför de skulle släppa den i förhand vet jag inte, men om den stämmer så är flera från min gissning med iaf
Et rykte säger att Alcazar ska vara med, vore ju helskoj! Gillat deras låtar innan, starkt! Dock har det gått några år nu, så vi får väl se!
Och... blir det en MF med eller utan Sean Banan i år???
Dottern blir iaf glad om han är med igen