Mellanår?

B

-becca-

Hejsan hoppas denhär kommer på rätt tråd nu.

Jag går ut nian på våren och har funderat på ett mellan år. (bor i Finland)
Att ändera nästa år 2009 åka till England eller Sverige och bo i en familj som har en gård med hästar och hjälpa till med dom. Är det någon annan som har gjort eller funderar på detta? Och kan nån ge mej lite information om Dehär? :)

Tack så mycket
MvH
Rebecca

Sv: Mellanår?

Jag skulle inte rekomendera detta. Många tycker att det är skönt, men har ett par vänner som gjorde det och de ångrar sig idag. De hade mycket svårare att komma igång i gymnasiet sedan, när de vant sig vid att jobba istället för att plugga. Samtidigt ändras också intagningspoängen för gymnasier varje år, så att man riskerar att inte komma in på det man vill.

Sv: Mellanår?

aha okej, men jag har iaf inte tenkt på någo gymnasie eller sånt, kanske gå silveria eller något sådant

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 282
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 793
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag är väl inte ensam om detta så jag tänkte att vi kan ha en tråd med både tips och knep, men också där vi kan kräkas ur oss hur jävla...
2
Svar
36
· Visningar
1 555
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"