Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är i sadelköpartagen!! Tyvär har ju sadlarna gått upp en hel del i pris... Valentinon ligger på 14800:- just nu Men jag har fått tag på en billigare binomial som jag ska prova. Brun med whiteline
Håller tummarna för att den kommer funka bra!!
Kan ju säga att det var sjuuukt snabb leverans!!!
Ska ladda upp lite bilder så kommer en bomb sen
@Gotthard Hur lång anläggningsyta får du det till?
Oj så kul att du fick hem den så fort. Behåller du den?
Oj så kul att du fick hem den så fort. Behåller du den?
Hur ser din häst ut i ryggen?
Är han bred och rund över ryggen också?Ja jag blev väldigt förvånad! Ja jag vill prova den med ett vidare järn också, sitter den ännu bättre då så kommer jag aldrig rida i en annan sadel
Han är bara 4 år och ändrar sig lite fram och tillbaka, men han är rak men sluttar upp mot korset. Bilden är inte från idag dock
Är han bred och rund över ryggen också?
Jag är så himla sugen på en maxflex hopp men det är ju en hel del pengar.
Ja jag har för mig att sadelprovaren sa att han var U-formad över ryggen (uppochnervänt U dårå) och inte V-formad som de flesta. Appaloosa, liten breeed manke
Ja det var det som fick mig att tveka, men det känns så värt pengarna när man kan ha samma sadel resten av livet. Kan verkligen rekommendera Sandris, dom skickar ett bredare koppjärn helt utan kostnad Fick min för 13000:-. Normalpris på min är på 15800:-
Jag har ingen bild på hur Valentinen ligger på henne. Däremot på hur hoppsadeln ligger som är till min andra ponny om du vill se den?@Myzan87 Din och min är rätt lika i ryggen
Har du bild på hur sadeln ligger på?
Vilken modell är det du har?
Alla bilder är bra bilder!Jag har ingen bild på hur Valentinen ligger på henne. Däremot på hur hoppsadeln ligger som är till min andra ponny om du vill se den?
Glömde svara dig innan