Matkostnader för en månad?

Jag som diabetiker typ 2 måste ju tänka till när jag handlar.
Lägg till en viss selektiv ätstörning på det.
Det är inte enkelt. Eftersom jag hatar!! att laga mat så blir det ytterligare en utmaning.
Jag är skitduktig på att laga god mat. Men just att göra det är hmmm,
Jag äter ju lunch på jobbet varje dag, kostar mig 15 kr. Det är det värt.
 
Jag som diabetiker typ 2 måste ju tänka till när jag handlar.
Lägg till en viss selektiv ätstörning på det.
Det är inte enkelt. Eftersom jag hatar!! att laga mat så blir det ytterligare en utmaning.
Jag är skitduktig på att laga god mat. Men just att göra det är hmmm,
Jag äter ju lunch på jobbet varje dag, kostar mig 15 kr. Det är det värt.
Jag har insett att jag avskyr att göra mat jag inte vill ha, utan bara fixar för att jag måste äta. Det är roligare att laga mat som är god, som svävar ut lite mer i smakerna. Då lyckas jag också bättre med maten.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 750
Juridik & Ekonomi Hej! Jag funderar på skaffa kreditkort där man får bonus. Vill helst kunna resa så jag funderar på något från SAS. Någon som har något...
Svar
0
· Visningar
168
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
13 006
Senast: Bubbla
·
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 015

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp