Min syster! Hon köpte 37 påsar. Jag fick tre i julklappspelet.
Jag vill också ha
(Hälsa din syster att det finns köpare, betalar dubbla priset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min syster! Hon köpte 37 påsar. Jag fick tre i julklappspelet.
Nää förlåt för ot men jag läste "bindor med jordnötssmör"Lindor med jordnötssmör! Var bara limited edition men tamefan det godaste jag ätit![]()
Åh, BaddareMin syster! Hon köpte 37 påsar. Jag fick tre i julklappspelet.
@gul_zebra och jag tänkte benlindorNää förlåt för ot men jag läste "bindor med jordnötssmör"
Jag saknar B&J Baked alaska! Så otroligt god![]()
Jag har inte sett den på ett bra tag
Dessa!!!
![]()
De var ju så goda!!
Jag är lätt på ett byte! Sambon skulle bli så lycklig över matkornOch har i Skottland ar det jatteenkelt att hitta matkorn men inte matvete! Jag saknar naturligtvis matvete, bara for det. Ska vi byta?![]()
Den kanske var slutsåld ett tag då? Hade inte företag ett tag i somras svårt att få fram produkter som man gärna konsumerar när det är varmt på grund av den fantastiskt varma sommaren vi hade? Har för mig att det var så en period. Se gick åt så mycket bland annat glass att de hade svårt att hålla produktionstakten i förhållande till efterfrågan.Nämen?! Då var det jag som hade dålig koll på svenska GB i somras då! Den var definitivt borta där ett tag, men det här låter ju lovande!![]()
Jag fixar!Jag är lätt på ett byte! Sambon skulle bli så lycklig över matkorn![]()
Asch, det kan lika garna ha varit jag som var dalig pa att leta! Men da haller jag tummarna for att de har den goda smaken att inkludera det i sortimentet aven nasta arDen kanske var slutsåld ett tag då? Hade inte företag ett tag i somras svårt att få fram produkter som man gärna konsumerar när det är varmt på grund av den fantastiskt varma sommaren vi hade? Har för mig att det var så en period. Se gick åt så mycket bland annat glass att de hade svårt att hålla produktionstakten i förhållande till efterfrågan.
Hade ju varit helt underbart verkligen!Jag fixar!Hoppas att jag inte suttit och ljugit har nu forresten, men det ar i alla fall det har jag oversatter till matkorn: https://www.waitrose.com/ecom/products/waitrose-love-life-pearl-barley/055532-27877-27878
Asch, det kan lika garna ha varit jag som var dalig pa att leta! Men da haller jag tummarna for att de har den goda smaken att inkludera det i sortimentet aven nasta ar![]()
Finns inte liknande på Hemmakväll i lösvikt? Kanske inte smakar riktigt sammaHöll ju på att glömma dessa med!
![]()
Inget alls, tog med mig ett paket i julas och det racker nog ett tag. Det finns en grans for hur manga olika sorters korn man kan stoppa i sig pa ett par manaderHade ju varit helt underbart verkligen!Hur mycket mathavre ska jag bunkra inför bytet?
![]()