Maten vi aldrig kan glömma- livsmedel vi inte hittar längre

Dessa!!!
mobiluppladdning_5b5c1328ddf2b362a55edf88.jpg
 
Nämen?! Då var det jag som hade dålig koll på svenska GB i somras då! Den var definitivt borta där ett tag, men det här låter ju lovande! :love:
Den kanske var slutsåld ett tag då? Hade inte företag ett tag i somras svårt att få fram produkter som man gärna konsumerar när det är varmt på grund av den fantastiskt varma sommaren vi hade? Har för mig att det var så en period. Se gick åt så mycket bland annat glass att de hade svårt att hålla produktionstakten i förhållande till efterfrågan.
 
Jag saknar Garants Mangostan té. Det finns ingenstans té med mangostan i, och det gör mig förtvivlat ledsen.
Ben & Jerrys Cherry Garcia är saknad, och jag vet inte vad jag skulle göra om de tog bort Half Baked.
 
Jag är lätt på ett byte! Sambon skulle bli så lycklig över matkorn :D
Jag fixar! :) Hoppas att jag inte suttit och ljugit har nu forresten, men det ar i alla fall det har jag oversatter till matkorn: https://www.waitrose.com/ecom/products/waitrose-love-life-pearl-barley/055532-27877-27878
Den kanske var slutsåld ett tag då? Hade inte företag ett tag i somras svårt att få fram produkter som man gärna konsumerar när det är varmt på grund av den fantastiskt varma sommaren vi hade? Har för mig att det var så en period. Se gick åt så mycket bland annat glass att de hade svårt att hålla produktionstakten i förhållande till efterfrågan.
Asch, det kan lika garna ha varit jag som var dalig pa att leta! Men da haller jag tummarna for att de har den goda smaken att inkludera det i sortimentet aven nasta ar :)
 
Jag fixar! :) Hoppas att jag inte suttit och ljugit har nu forresten, men det ar i alla fall det har jag oversatter till matkorn: https://www.waitrose.com/ecom/products/waitrose-love-life-pearl-barley/055532-27877-27878

Asch, det kan lika garna ha varit jag som var dalig pa att leta! Men da haller jag tummarna for att de har den goda smaken att inkludera det i sortimentet aven nasta ar :)
Hade ju varit helt underbart verkligen! :love: Hur mycket mathavre ska jag bunkra inför bytet? ;)
 
Marabou Kvikk Lunsj! Finns en liknande i Norge, men den smakar inte riktigt samma sak... Och så stör jag mig på att de inte kan sälja Julmust året runt. :D
 
Vienetta Capuccino😋
Fazers (tror jag) råglimpa
En dip jag inte ens kommer ihåg smaken på, vit påse med en röd blomma på har jag för mig 🤔 blev tillräckligt ledsen när den försvann för att maila och gnälla ivarjefall 😅
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 144
Senast: Amk
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
50 519
Senast: bollen__
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 169
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp