quarter4ever: jag vet inte riktigt var jag har Q, hon funderar och försöker påvisa att hon är god, jag vet att Lobelia reagerade på det tidigare och jag undrar om hon inte kan ha en poäng i det? Sen har Q flera gånger återkommit till att hon har tidsbrist vilket kan spela in.
cirkus: Jag upplever att hon uppriktigt försöker leta ulvar och vrider och vänder på saker för att se det från olika synvinklar, det gör att jag håller henne åt det godare hållet just nu, samtidigt vet jag att Cirkus kan lura mig vart som helst så jag litar inte på henne men någonstans måste jag försöka hitta någon som skulle kunna vara god.
hemlig: Det är något som skaver med hemlig, hon verkar inte vilja se saker från olika vinklar men har å andra sidan inte kommit med så mycket tankar heller, att Qs röstrad inte ser så bra ut, nej men det gör inte min heller men jag vet att jag inte är ulv för det.
Magnum: Har kommit med lite mer tankar idag men jag får inte riktigt grepp om var jag har Magnum, ny och det kan vara svårt att komma med tankar då men jag skulle vilja se lite mer helt enkelt.
bollen__ Gjorde det väldigt enkelt för sig igår, frågan är om det är orken som tryter eller om det är en ulv som försöker flyta med och inte göra något väsen av sig, det kan ju även vara en kombination förstås!
Ferrari Tycker jag har kommit med mycket tankar och funderingar idag, det gör att jag tycker att hon är lite mindre skum än vad jag har tyckt tidigare men jag vet inte riktigt var jag har henne heller.
Lobelia: Ja vad ska jag säga, ibland känns hon jätteskum och ibland som om hon ärligt letar ulvar, har kommit med mycket tankar idag och börjar vrida och vända på saker som jag saknade från Lobelia dag ett. Men jag vet inte om det är en god som har kommit igång eller ond som har kommit igång...