Ja precis så menade jag. Inte nått om att hon skulle misstänkliggjort nån på 4 minuter..Tror hon menade att först skrev Q att hon inte tänkte ändra röst (hittills) och sen 4 minuter senare ändrade hon röst ändå .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis så menade jag. Inte nått om att hon skulle misstänkliggjort nån på 4 minuter..Tror hon menade att först skrev Q att hon inte tänkte ändra röst (hittills) och sen 4 minuter senare ändrade hon röst ändå .
Om du anser att det är att sprida misstankar när man försöker gå till botten med saker så har jag väl smutskastat bland annat Q. Det är så jag brukar spela men det är långt ifrån alltid som jag finner att den jag granskar är ond. Du gör ungefär på samma vis själv förresten , av dina inlägg är det lätt att tro att du anser mig vara ond.
Du är inte särskilt högt på min heller, men du är en luring så jag misstänker alltid digJag kom på mig själv att när jag ryker ihop med nån såhär så är det alltid i princip för att vi spelar på samma sida. Så du kan lugna dig för du är inte på min misstankelistas övre del alls nu letar vi ulvar istället
Jag börjar luta åt att vi slåss mot väderkvarnar istället för att leta ulvar?
DL snart så måste verkligen börja titta på andra i leken också
Kolla på du, men vill du leta ulv letar du fel.Jag börjar fundera på hemlig, hon var den som låg närmst till hands när Loons fick en massa röster. Hon har verkligen gått under radarn för mig. Måste kolla upp lite till där.
Tror hon menade att först skrev Q att hon inte tänkte ändra röst (hittills) och sen 4 minuter senare ändrade hon röst ändå .
jajamän!!! Don Qixote!Är det ett uttryck? Att slåss mot väderkvarnar?
Lobelia känns konstig som inte vill få ulvar utpekade. Vill hon inte riskera bli utpekad själv?
instämmer helt!! Tack @quarter4everVarför har ingen nämnt det tidigare?! Guld ju!
Här, när du tycker att bollen__ pekade ut Snurrfian för ulvarna. Tror du en ulv skulle lägga sin röst där idag, när nu siaren blev käkad?Nu när du pekat ut henne så snällt för ulvarna..... Visserligen kan de läsa men lite onödigt
Blir nervös över att klockan tickar och jag haft så dåligt med tid att verkligen delta i leken under ett par dagar.
Lägger min röst nu, och hoppas jag har mer rätt än innan
quarter4ever röstar på hemlig
tror att hon kan vara en ulv som trodde att Loons var ett lätt offer i gårdagens lynch- Jag vet att jag hade en fundering om Loons och Hemlig möjligen kunde vara tvillingar igår, men jag har andra kandidater som känns troligare där och Loons var ju bybo så hur kunde hemlig vara så säker på att hon var ett lätt offer igår? Känns som att hon kan veta det för att hon sitter på facit och är medlem i röda rosen