Menar du att snurris är ulv?Här, när du tycker att bollen__ pekade ut Snurrfian för ulvarna. Tror du en ulv skulle lägga sin röst där idag, när nu siaren blev käkad?
Du säger att jag inte vill ha ulvar utpekade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att snurris är ulv?Här, när du tycker att bollen__ pekade ut Snurrfian för ulvarna. Tror du en ulv skulle lägga sin röst där idag, när nu siaren blev käkad?
hahahaha jag menar givetvis vita rosenQ... röda rosen är gods sidan...
Jag menade att du inte vill ha goda utpekade.Menar du att snurris är ulv?
hahahah jag menar givetvis vita rosen
fast nä så kan inte hemlig ha menat?Menar du att snurris är ulv?
Du skrev tvärt om... och det även när jag påpekade det.Jag menade att du inte vill ha goda utpekade.
Hon skev det rakt ut + förtydligade det när jag ifrågasatte det.fast nä så kan inte hemlig ha menat?
hon menade väl att ingen ulv skulle rösta på snurrfian idag efter siarens frånfälle och det blev uppenbart att troligen snurrfian var siad?
ja det fattar jag att det verkar så- och den får jag ta om jag blir misstänkt förSå det säger du? Eller bara en felsägning eftersom du är en vit ros, hmm...
då läste jag det fel dåHon skev det rakt ut + förtydligade det när jag ifrågasatte det.
Och sedan förnekade hon detdå läste jag det fel då
Lobelia känns konstig som inte vill få ulvar utpekade. Vill hon inte riskera bli utpekad själv?
bollen missade??DL3
21.51 cirkus röstar på hemlig
21.51 Snurrfian röstar på Bollen
21.51 Ferrari röstar på Bollen__
21.53 Lobelia röstar på Hemlig
21.54 quarter4ever röstar på hemlig
21.55 Magnum röstar på Quarter4ever
21.58 hemlig röstar på quarter4ever
Bollen 2
Hemlig 3
Quarter 2
@Paddington