Ägnat mej åt att laga mat samtidigt som jag läst igenom tråden tretton gånger
Dessutom haft fullt upp med bla kalas för mig och ena sonen.
Med risk att trampa fel eller bara vara lurad, vara långsökt och så vidare så har jag checkat tillbaka, mest på
@Lobelia och ffa
@Ferrari faktiskt.
Båda reagerar på det där med att Lena eventuellt skulle ha hintat till lyan genom röstningen på snurr alt svaret på obligatoriska frågan. Ingen av dom la märke till hintningen själva och de hade en del diskussioner kring saken (på varsitt håll). Även ulvarna
hemlig och
bollen diskuterade den ev 'vinkningen' och hade inte noterat den.
Det påtalades även att Q kanske borde hintat om det och försökt få leken att fatta vad Lena kanske menade? Nu hade det väl i det läget mest gynnat lyan så det hade ju isf varit i ulvars intresse att det dragits fram i ljuset på något vis...
Efter Att Lena käkats torde ju egentligen saken vara historia. Spionen ute ur bilden såpass tidigt och död.
Kan tänka mej att lyan däremot kunde ha intresse av att undra om saken. Det de missat som andra tyckte var uppenbart. De åt ju sin egen liksom.
Jag kan inte låta bli att undra om Q (och cirkus) tog upp detta för att locka fram ulvar till frågan? Mja kanske. Två ulvar var ju garanterat intresserade iaf.
Sen har vi ju röstningen på Mirtai, diskuterades ju flitigt en stund huruvida sannolikheten att ingen ulv röstade där. Eller hur många eller varför osv osv.
Q var ju god. Cirkus godförklarad även om hon säkert kan lura skjortan av alla.
Siare Idahoe ville vända blicken däråt(till rösrändringarna) och även en eventuellt siad god Snurr röstade där. Lämnar Ferrari kvar som frågetecken för mej i denna fråga. För visst finns det väl en sannolikhet att någon ulv valde att rösta på en god även om det var en räddningsröst?