Jag måste drömt att jag diskuterade det med QAv alla i leken var det dom två och du och Ferrari som diskuterade saken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste drömt att jag diskuterade det med QAv alla i leken var det dom två och du och Ferrari som diskuterade saken.
vill minnas du diskuterade med cirkus mest? Men jag menar både cirkus och Qs resonemang om typ samma sak. Ev vinkning från Lena.Jag måste drömt att jag diskuterade det med Q
Asch då.....och alla har röstat
Så det blir inte LL som vinner för att hon fått kicka alla
Jag måste drömt att jag diskuterade det med Q
DET skulle vara rakt in i hall of fame om det häntAsch då.....
DET skulle vara rakt in i hall of fame om det hänt
PS nästa gång skriv inte ut DL-tiden och sedan när alla börjar undra när den är så är det bara att säga Men OJ! den var ju för 5 minuter sedan - sitter just nu och brottas med hut jag ska avsluta leken .....
Det är rätt ulvigt med konstruerade teorier. Jag tjatar ihjäl folk om något men är inte ulvig pga det utan det är redan konstaterade ulvar som knappt nämner det.Nä du drömde inte. Du ifrågasatte varför Q inte nämnde något alls om den ev hinten innan lunchen. Utan sa det först efteråt.
Uppdatering
Magnum kände sig iakttagen, kunde det vara så att någon var hennes hemlighet på spåren.
Hennes senaste möte med Herr Z med den obligatoriska avskedskyssen brände fortfarande på hennes kind. Att hennes hjärtas älskade inte egentligen var hennes utan alltid gick hem till någon annan valde hon att bortse ifrån. Men inte längre, någon verkade ha kommit på henne och idkade utpressning mot henne - folkskollärarinna Andersdotter - med den möjliga skandalen i åtanke såg hon ingen annan utväg än att lämna Lillköping
Magnum var bybo
Jag sa ju att Ferrari var ulv....
jag lovar att jag inte driver med någon....Nej, där har du faktiskt fel. Men eftersom Magnum inte var ulv så har jag bara ett alternativ kvar och det är att du måste vara den sista kvarvarande ulven. Alternativet är att vi alla är goda och så driver bara @Paddington med oss....
@Magnum - förlåt!
jag lovar att jag inte driver med någon....
Hallå, vet ni inte att man inte lynchar rookies!!