Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! det är därför ni finnsDet ska vara en förälder och argsint portvakt att hålla ordning på busungarna som leker
Du missade tidsangivelsen - är det Angosturan som slagit tillDet ska vara en förälder och argsint portvakt att hålla ordning på busungarna som leker
Röstlista DL 4 kl 22
Ferrari röstar på Magnum
Magnum 1
nope fick samtal av så hann inte redigeraDu missade tidsangivelsen - är det Angosturan som slagit till
Fan ta mobilens rättstavning. Jag satt i lugn och ro och åt fajitas och så gör luren mig till en slagskämpefajtas låter dumt... du vet hur det gick m min tumme
Mja,dels och för det första verkar jag ju hyfsat långt in i leken inte märkts.Vad skulle göra dig god då menar du? Jag kan absolut ändra mig om det framkommer något som skulle kunna tänka ändra på något av det jag tror men hittills har du varken skrivit eller gjort något som talar för din eventuella godhet?
Vila två ulvar?Kan tänka mej att lyan däremot kunde ha intresse av att undra om saken. Det de missat som andra tyckte var uppenbart. De åt ju sin egen liksom.
Jag kan inte låta bli att undra om Q (och cirkus) tog upp detta för att locka fram ulvar till frågan? Mja kanske. Två ulvar var ju garanterat intresserade iaf.
Hemlig och bollenVila två ulvar?
Mja,dels och för det första verkar jag ju hyfsat långt in i leken inte märkts.
Någon uttryckte sej som 'oj Magnum har gått mej förbi, måste jag kolla närmare på'. Det var väl typ igår dag?
Sen pang igår kväll var jag huvudmisstänkt?
Då utan att ha gjort så stora avtryck i tråden och att då behöva gå i försvar från att inte ha synts. Ja då ser det ju inte så lovande ut nej.
Ja jag misstänkte Q igår, eftersom jag röstade på henne. Men om jag varit i lyan och vi hade kommit överens om det och dessutom försökt få med nån på det tåget som det antyddes, ja då hade man nog röstat tidigare än några få minuter innan dl tänker jag.
Inte så bra svar på din fråga men behöver ju skriva nåt.
Intresserade av utpekandet av onda spionen? Jag kan inte minnas att deras intresse var så värst stort. Jag diskuterade det friskt med Q dock.Hemlig och bollen
Av alla i leken var det dom två och du och Ferrari som diskuterade saken.Intresserade av utpekandet av onda spionen? Jag kan inte minnas att deras intresse var så värst stort. Jag diskuterade det friskt med Q dock.
Inte allt , men jag förstår det verkar så.Jag tror att det som hände igår under både dag och natt gjorde att flera poletter trillade ner.
Fast jag är fortfarande en yttepyttesmula rädd att Ferrari luras, men allt tyder på att det inte är så