Mästerdetektiven Blomkvist på nya äventyr (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner inte att jag kommer så mycket längre utan att syna @Magnum ordentligt, jag tror att det är en kvarvarande ulv och det är magnum. Cirkus och lobelia vrider och vänder och förklara sina tankar och även Ferrari gör det. Det gör snurrfian röstar på magnum.
 
Ävenledes jag kommer lägga min röst nu.
Det enda alternativet till Magnum är Ferrarin och den sistnämdes statistik ser defintivt betydlgit bättre ut och än har inte Magnum övertygat - är det så att Magnum är god och Ferrarin ulv så har Ferrarin spelat mycket bra, så idag får det bli såhär.

cirkus röstar på Magnum
 
Röstlista DL 4 kl 22

20.49 Ferrari röstar på Magnum
21.27 snurrfian röstar på magnum
21.34 cirkus röstar på Magnum



Magnum 3
 
Vad skulle göra dig god då menar du? Jag kan absolut ändra mig om det framkommer något som skulle kunna tänka ändra på något av det jag tror men hittills har du varken skrivit eller gjort något som talar för din eventuella godhet?
Mja,dels och för det första verkar jag ju hyfsat långt in i leken inte märkts.
Någon uttryckte sej som 'oj Magnum har gått mej förbi, måste jag kolla närmare på'. Det var väl typ igår dag?
Sen pang igår kväll var jag huvudmisstänkt?
Då utan att ha gjort så stora avtryck i tråden och att då behöva gå i försvar från att inte ha synts. Ja då ser det ju inte så lovande ut nej. :(

Ja jag misstänkte Q igår, eftersom jag röstade på henne. :idea: Men om jag varit i lyan och vi hade kommit överens om det och dessutom försökt få med nån på det tåget som det antyddes, ja då hade man nog röstat tidigare än några få minuter innan dl tänker jag. :grin:


Inte så bra svar på din fråga :( men behöver ju skriva nåt.
 
Kan tänka mej att lyan däremot kunde ha intresse av att undra om saken. Det de missat som andra tyckte var uppenbart. De åt ju sin egen liksom.
Jag kan inte låta bli att undra om Q (och cirkus) tog upp detta för att locka fram ulvar till frågan? Mja kanske. Två ulvar var ju garanterat intresserade iaf.
Vila två ulvar?
 
Mja,dels och för det första verkar jag ju hyfsat långt in i leken inte märkts.
Någon uttryckte sej som 'oj Magnum har gått mej förbi, måste jag kolla närmare på'. Det var väl typ igår dag?
Sen pang igår kväll var jag huvudmisstänkt?
Då utan att ha gjort så stora avtryck i tråden och att då behöva gå i försvar från att inte ha synts. Ja då ser det ju inte så lovande ut nej. :(

Ja jag misstänkte Q igår, eftersom jag röstade på henne. :idea: Men om jag varit i lyan och vi hade kommit överens om det och dessutom försökt få med nån på det tåget som det antyddes, ja då hade man nog röstat tidigare än några få minuter innan dl tänker jag. :grin:


Inte så bra svar på din fråga :( men behöver ju skriva nåt.

Jag tror att det som hände igår under både dag och natt gjorde att flera poletter trillade ner.
Fast jag är fortfarande en yttepyttesmula rädd att Ferrari luras, men allt tyder på att det inte är så
 
Lobelia röstar på Magnum

Egentligen tror jag mer på ferrari som ulv, jag fick den känslan när hon berömde mig som logisk när det fanns vissa tveksamheter i om logiken även från mig själv. Det kändes som hon ville göra mig till vän genom att lägga mig lite åt det goda utan någon vetskap alls, det känns ulvigt.

Nu vill jag nog allt samla rösterna Magnum kan lika gärna var ulv också eller ensam. Jag tror egentligen inte på fler än en ulv kvar men säker kan man inte vara.

Magnum röstade fel igår på den enda goda, det kan för all del vara en förvirrad god som missat det vid det laget uppenbara men troligen var det ett misslyckat cupförsök där bollen missade att rösta.
 
Röstlista DL 4 kl 22

20.49 Ferrari röstar på Magnum
21.27 snurrfian röstar på magnum
21.34 cirkus röstar på Magnum
21.46 Lobelia röstar på Magnum




Magnum 4
 
Magnum röstar på Ferrari

Jag tror hon är ulv som spelar god väldigt skickligt.
Eftersom hon är så duktig har jag svårt att hitta motivering mer än att hon liksom hemlig och bollen var rätt intresserade av Qs resonemang om Lena.
Har röstat på både hemlig och bollen som absolut kan vara alibiröster för längre fram i leken. Teorier om alla utom bollen häromdagen och gör sen en jättegranskning av bollen efter dwt och röstar där. Perfekt alibiröst?
 
Röstlista DL 4 kl 22

20.49 Ferrari röstar på Magnum
21.27 snurrfian röstar på magnum
21.34 cirkus röstar på Magnum
21.46 Lobelia röstar på Magnum
21.49 Magnum röstar på Ferrari

Magnum 4
Ferrari 1

och alla har röstat :D
Så det blir inte LL som vinner för att hon fått kicka alla :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp