Klotter
@Lobelia har funderingar över både Snurrs och Quarter4evers tankar om att LenaH skulle vinkat till lyan. Borde Lobelia sett det själv? Dvs sitter hon i lyan och svär över att det missades? Tänker att rutinerade vargar i lyan kunde fattat vinken även om den inte gjordes till rätt person.
Gnabbas med cirkus men båda verkar på hugget och vill hitta ulvar.
Oklart dock vart jag vill placera henne.
@bollen__ får jag inte grepp om riktigt men röstar ot och, som det beskrivs, rätt enkelt på goda Loons. Enkelt i tidsbrist eller enkelt i ulvigt? Funderar vidare där.
@cirkus är i farten riktigt och ser ut att leta onda. Spelstil som säkert fungerar från båda sidor om man har tungan rätt i mun.
Men njä, åt det godare hållet just nu.
@hemlig tycker inte Loons verkade skum och ogillar de enkla rösterna på henne. Känns god men vill hitta mer att ta på.
@Snurrfian som inte tog notis om Lenas eventuella vinkning som cirkus skriver om, dvs inte sett och borde då vara god?
@Ferrari skriver en liten rad om alla utom en igår kväll. I övrigt får jag inte riktigt grepp om henne heller.
@quarter4ever ser ut att komma med vettiga svar men gnager kvar ändå. Röstar sent och sätter spiken i kistan båda röstningarna faktiskt. (Även om dl1 var som den var och det var hyfsat tajt i tid även i dl2).