Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sitter här som i ett lyckorus. För tre dagar sedan föddes en BC-kull.
Så om 8 veckor kommer det hem en liten Tim hit.
Ska bli så roligt med en liten buse i huset igen. De två andra är ju inte små och söta längre, De är bara stora & söta.
I slutet på denna veckan är det dags att för första gången få träffa valparna.
Här har jag suttit och räknat ner dagarna och blivit mer & mer glad och spänd för varje dag som gått. Vad händer då...
Ligger nerbäddad med världens feber, ansiktet är lika svullet som Rocky Balboas efter en fight (-blåmärkena) och hela kroppen sprängvärker.
Jag har gett mig fasen på att jag ska över till valparna som planerat så just nu har jag nya kompisar. Alvedon, Noni, Piggelin och en kylpåse.
Dags att lägga sig på soffan igen och kolla på vallningsfilmer. Kan jag inte vara ute och träna själv med hundarna så får jag se andra på dumburken som vallar istället.
Fy vad trist att du blivit sjuk precis innan det är dags att träffa valparna! Kom ihåg att dricka massor av vatten också och försök äta bra mat så blir du nog frisk snabbare. Klart du ska få gosa med valpisar mot slutet av veckan
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras
Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.