Maskerad - ursäkta jag har kommit fel

Zpunk

Trådstartare
Vad är den roligaste eller mest oväntade kostymen ni sett på maskerad med temat Ursäkta jag har kommit fel? Känns som alla mina idéer är tråkiga och förutsägbara 😁
 
nu har jag aldrig varit på något sådant tema men kan tänka mej någon typ av idol (typ kiss), en sagofigur (älva, tandfé, påskhare, jultomte) eller om man har någon fin kostym.
 
Vad har du själv för ideer då?
Jag har inte varit på en sådan maskerad, men skulle gärna vilja - jag kan tänka mig en uppsjö av ideer :angel:
Nämen det som låg närmast till hands var att komma i mina träningskläder eller ridkläder. Men det var bara sååå förutsägbart. Det är liksom så jag ser ut typ alltid på fritiden.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Bäst var helt klart min kusin och hans fru som kom som ornitologer. Och då pratar jag a la nidbilden av fågelskådare från typ serietidningar. Iklädda i kakiskjortor, kakishorts, hattar, kikare, knästrumpor och fågelböcker under armen.

Själv tog jag slalomutrusting, pistkarta, ryggsäck och termosmugg.
 
Vad är den roligaste eller mest oväntade kostymen ni sett på maskerad med temat Ursäkta jag har kommit fel? Känns som alla mina idéer är tråkiga och förutsägbara 😁
Aldrig varit på något sådant, men jägare var det första som dök upp i huvudet.
Men ta inte med en riktig bössa bara 😇.
 
En engelsk lord/lady i tweed outfit för fågeljakt är ju inte fel, eller en western klädsel (många att välja på).
 
En lärare på skolan hade ridkläder, hjälp, ridspö och en käpphäst på det temat i somras när våra nior hade utklädnad. Tycker den var väldigt bra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 741
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 164
Senast: Grazing
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 751
Kläder & Bli fin Det fanns en tråd om att handla outdoors/camping och vad som var bäst där ur miljömässig synvinkel. Nu gäller det ”lite finare” kläder...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp