Marsvinsungar

Stollan

Trådstartare
Visst vill ni se kort på mina ungar jag har just nu ;)

normal_kull.jpg

Vitnos

Ronny

Ronny sover på min mage

Vitnos i min hand.

Det var en "köp ett marsvin och få två på köpet" kull.

Sv: Marsvinsungar

Det är teddy så dom är alltså krulliga som rex men det är en annan mutation.

Då skulle du behöva komma hit och hålla dessa små godbitar.
Dom passar alledels lagom i handen och är så söta när dom somnar in om man klappar och smeker deras huvud.

det finns nog få djur som är så söta som marsvins bebisar! helt underbara :love:

ååh nu saknar jag mitt gamla marsvin..:cry:

åhh, marsvin på magen är det mysigaste som finns.. mina kröp upp på bröstkorgen och sov mot käken när man låg och läste... :love:

Hehe.. mjaa pojkvännen är allergisk, och ska jag ha ett nytt (ja två blir det ju då) så ska jag ha dom hemma så vi kan myyyyysa :love:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 242
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 107
Senast: QueenLilith
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 531
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar