vallhund
Trådstartare
Beror väl på vems det är o om du har tillstånd?Blir jag inte bannad då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror väl på vems det är o om du har tillstånd?Blir jag inte bannad då?
Lägg ut... lägg uuuut!Blir jag inte bannad då?
Ålen är utrotningshotad. Då vet jag vart den tagit vägen!Jag har nånatans i bakhuvudet att jag för en massa år sen läste en såndär länk typ världens-konstigaste-anledningar-till-sjukhus-besök eller liknande. Då var där en som åkte in för att han hade stoppat upp en levande ål därbak. Undra om det inte tom blev snack om en anmälan för djurplågeri på den.
Hurm, Jag har på något sätt hört att tentakel porr är populärt i Japan.Ålen är utrotningshotad. Då vet jag vart den tagit vägen!
Har för mig att den inte är rödlistad längre.Ålen är utrotningshotad. Då vet jag vart den tagit vägen!
Tänk på min känsliga själ nu!Hurm, Jag har på något sätt hört att tentakel porr är populärt i Japan.
Då kan de bara tuta och köra igen alltså? Så bra.Har för mig att den inte är rödlistad längre.
Det är säkert här på buke för det var första och enda gången jag hört talas om det.Hurm, Jag har på något sätt hört att tentakel porr är populärt i Japan.
Oj är det polärt i Grekland också?Tänk på min känsliga själ nu!
Nope. Det finns. Har jag hört. Från en anonym källa..Det är säkert här på buke för det var första och enda gången jag hört talas om det.
Buke är en bra kunskapskälla!Det är säkert här på buke för det var första och enda gången jag hört talas om det.
One guy one cup!Är det nog inte värt.
Värsta jag sett när det gäller karlar och stoppa upp saker är klippet med en kille som sätter sig på en glasburk och börjar trycka in den när den går sönder. Helt klart oskönt att se honom sitta på huk och plocka ut glasbitarna med blodet rinnande.
Hur liten snopp har man inte om man lyckas trä sin vigselring på den?
Även små ekollon blir stora träd?
Gud jag tjöt av skratt när jag såg den!Nu kommer jag att tänka på ett avsnitt av Big Bang theory där en av dem fick uppsöka akuten efter att ha provat en robot. Roboten hade fastnat med handen om Lilleman och kom inte loss.
Visst finns det, jag googlade, men det är bara här på buke jag har hört talas om det.Nope. Det finns. Har jag hört. Från en anonym källa..
Finns det inte på buke, finns det inte.Visst finns det, jag googlade, men det är bara här på buke jag har hört talas om det.