Märkliga saker män gör med sina penisar

När jag var i Spanien för 10 år sedan var det en kvinna som enligt sina flyers hade kvällsshow som bestod i att stoppa in diverse märkliga saker medan publiken tittade på...

Min moster har varit gynsköterska. Och jo, vi kvinnor stoppar upp diverse intressanta saker i vaginan också som kräver sjukvårdshjälp att få bort :D

Fö tycker jag jag den här tråden verkar ha lite penisavund :rofl:

Jag har nånatans i bakhuvudet att jag för en massa år sen läste en såndär länk typ världens-konstigaste-anledningar-till-sjukhus-besök eller liknande. Då var där en som åkte in för att han hade stoppat upp en levande ål därbak. Undra om det inte tom blev snack om en anmälan för djurplågeri på den. :wtf:

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 545
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
719
Senast: Whoever
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 043
Senast: Sirap
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar