OookejNär jag var i Spanien för 10 år sedan var det en kvinna som enligt sina flyers hade kvällsshow som bestod i att stoppa in diverse märkliga saker medan publiken tittade på...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OookejNär jag var i Spanien för 10 år sedan var det en kvinna som enligt sina flyers hade kvällsshow som bestod i att stoppa in diverse märkliga saker medan publiken tittade på...
http://www.expressen.se/omtalat/lol...-i-rumpan-av-misstag--har-ar-rontgenbilderna/
Nu ska jag dödsstäda mobilhistoriken. Kul att bli överkörd och det sista jag googlade var detta
För att inte tala om vad män kan stoppa upp i anus, om man ska tro ett antal historier från personal på akuten. De här männen har det gemensamt att de råkade trilla omkull och olyckligt sätta sig på föremålet som de behöver vård för.
När jag var i Spanien för 10 år sedan var det en kvinna som enligt sina flyers hade kvällsshow som bestod i att stoppa in diverse märkliga saker medan publiken tittade på...
Som en flaska där det blir baksug?Min moster har varit gynsköterska. Och jo, vi kvinnor stoppar upp diverse intressanta saker i vaginan också som kräver sjukvårdshjälp att få bort
Fö tycker jag jag den här tråden verkar ha lite penisavund
Nä penisavund tror jag inte på. Det är någon skit som Freud hittade påMin moster har varit gynsköterska. Och jo, vi kvinnor stoppar upp diverse intressanta saker i vaginan också som kräver sjukvårdshjälp att få bort
Fö tycker jag jag den här tråden verkar ha lite penisavund
Är inte penisavund väldigt konstigt?Nä penisavund tror jag inte på. Det är någon skit som Freud hittade på
Mmm. Mannen i exemplet var tydligen för stor eftersom han inte fick av den.Hur liten snopp har man inte om man lyckas trä sin vigselring på den?
Hur liten snopp har man inte om man lyckas trä sin vigselring på den?
Det var ju en man som kom på den teorinÄr inte penisavund väldigt konstigt?
Varför skulle kvinnor vara avundsjuka?
Precis.Det var ju en man som kom på den teorin
Det är första gången jag skickat kukbilder till någon på buke..."
Inte första gången
Det här är inte första fallet där en man har fört in sin penis i ett hål han sedan har fastnat i. "
Jag kan inte hantera det här.
Det är första gången jag skickat kukbilder till någon på buke...
Var inte snål nu, lägg upp den i tråden!Det är första gången jag skickat kukbilder till någon på buke...
Är det nog inte värt.Blir jag inte bannad då?