Hur man ens kommer på tanken att stoppa in den i ting och saker eller för den delen stoppa in saker och ting under förhuden
Hade jag varit man så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur man ens kommer på tanken att stoppa in den i ting och saker eller för den delen stoppa in saker och ting under förhuden
Av någon anledning verkar inte kvinnor ha samma behov av att visa upp vad de kan göra med sin vagina?Väntar nu bara på "Men tänk på RAMASKRIET om en man startade tråden Märkliga saker kvinnor gör med sina vaginor "
Nja. Som kvinna kan man säkert göra figurer också.... eller stoppa in olika saker.Hade jag varit man så
Ville väl bevisa hur mycket han kunde lyfta med ståfräs?
Tror inte att det är lika utbrett fenomen att sätta den i märkliga situationerVäntar nu bara på "Men tänk på RAMASKRIET om en man startade tråden Märkliga saker kvinnor gör med sina vaginor "
Nja. Som kvinna kan man säkert göra figurer också.... eller stoppa in olika saker.
För att inte tala om vad män kan stoppa upp i anus, om man ska tro ett antal historier från personal på akuten. De här männen har det gemensamt att de råkade trilla omkull och olyckligt sätta sig på föremålet som de behöver vård för.Nja. Som kvinna kan man säkert göra figurer också.... eller stoppa in olika saker.
Exakt vad jag skulle skriva.För att inte tala om vad män kan stoppa upp i anus, om man ska tro ett antal historier från personal på akuten. De här männen har det gemensamt att de råkade trilla omkull och olyckligt sätta sig på föremålet som de behöver vård för.
För att inte tala om vad män kan stoppa upp i anus, om man ska tro ett antal historier från personal på akuten. De här männen har det gemensamt att de råkade trilla omkull och olyckligt sätta sig på föremålet som de behöver vård för.
Jo. Men man kan säkert hitta på saker utan förhud också. Om man känner för det.Absolut. Men jag saknar förhud.
Lite svårt att bortförklara att man råkat få i sig en då levande hamster?För att inte tala om vad män kan stoppa upp i anus, om man ska tro ett antal historier från personal på akuten. De här männen har det gemensamt att de råkade trilla omkull och olyckligt sätta sig på föremålet som de behöver vård för.
Saknar som att du skulle vilja ha förhud? Eller saknar som att du inte har det helt enkelt, dvs du är kvinna?Absolut. Men jag saknar förhud.
Men fy stakars hamster ! Vad finns det för folk egentligenLite svårt att bortförklara att man råkat få i sig en då levande hamster?
Saknar som att du skulle vilja ha förhud? Eller saknar som att du inte har det helt enkelt, dvs du är kvinna?
Nja. Som kvinna kan man säkert göra figurer också.... eller stoppa in olika saker.
Men fy stakars hamster ! Vad finns det för folk egentligen
En sån historia från källa jag litar på är om en till åren kommen man som stoppade upp dammsugarröret där solen aldrig skiner- och sen startade dammsugaren. Han var något svår att transportera.