För många år sedan såg jag ett program om penisförlängning och då var ett sätt att hänga tyngder i den för att "töja ut" den, han kanske tyckte den var kort?Penisförlängning för den fattige!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För många år sedan såg jag ett program om penisförlängning och då var ett sätt att hänga tyngder i den för att "töja ut" den, han kanske tyckte den var kort?Penisförlängning för den fattige!
Och varför börja med pyttetyngder när det finns en 2,5 kg viktskiva med ett hål som verkar vara som gjord för detta, skare göras så skare göras ordentligt!För många år sedan såg jag ett program om penisförlängning och då var ett sätt att hänga tyngder i den för att "töja ut" den, han kanske tyckte den var kort?
Du har nog missförstått uttrycket Att skjuta på budbäraren.Keep shooting the messenger. Annars kan du ju titta på tv, eller hur? 2 inlägg om mitt inlägg. Tack för uppmärksamheten. (invektiv)
Det finns penisar med väldigt lång och sladdrig förhud (har jag hört), undrar om det är misslyckade försök med förlängning medelst tyngder? Isåfall vore det nog bättre att fästa tyngden i själva ollonet än i förhuden.För många år sedan såg jag ett program om penisförlängning och då var ett sätt att hänga tyngder i den för att "töja ut" den, han kanske tyckte den var kort?
@Lenis varför i hela friden stoppar de in grejer I URINRÖRET?
För att de kan?@Lenis varför i hela friden stoppar de in grejer I URINRÖRET?
Undrar jag med! Vill inte ens föreställa mig smärtan!@Lenis varför i hela friden stoppar de in grejer I URINRÖRET?
@Lenis varför i hela friden stoppar de in grejer I URINRÖRET?
Det riktigt intressanta är när de söker för problem från området och man frågar om de gjort ngt av den typen, de tvärnekar och sen, ja, hittar man saker där.. Man bara jaha, du trodde inte vi skulle hitta den där pennan/skruven/vadnudustoppatdit? Och är inte hela poängen med besöket att du behöver bli av med det?
Antar det är nån fetisch eller kanske ren nyfikenhet av vissa..
Finns ju de som töjer andras urinrör för att stoppa kuken i de också.
The more you know...
Ska tydligen vara väldigt trevligt har jag hört. Själv känner jag mest att njä, ykinmkbykiok
Ska tydligen vara väldigt trevligt har jag hört. Själv känner jag mest att njä, ykinmkbykiok
Den videon är inget som går att förtränga Jag mår fortfarande illa flera år efter jag såg den, för ibland kommer den tillbaka i minnet och jag mår så dåligt dåVarför förtränger man en av de mest fascinerande videos som finns på nätet?!
Men NEJ!! Är det någon slags vaginaavund det handlar om, månntro?Finns ju de som töjer andras urinrör för att stoppa kuken i de också.
The more you know...
Man tyckte ju nästan synd om honomGud jag tjöt av skratt när jag såg den!
Ju fler hål man kan stoppa den i desto bättre?Men NEJ!! Är det någon slags vaginaavund det handlar om, månntro?