Men det borde de inte kunna, det är ju smalt? Vad kan de stoppa in, ett sugrör? Dricker de med kuken? Får mig att tänka på tråden Kan man se genom näsanFör att de kan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det borde de inte kunna, det är ju smalt? Vad kan de stoppa in, ett sugrör? Dricker de med kuken? Får mig att tänka på tråden Kan man se genom näsanFör att de kan?
Det kanske kittlar skönt när man sticker in en piprensare?Men det borde de inte kunna, det är ju smalt? Vad kan de stoppa in, ett sugrör? Dricker de med kuken? Får mig att tänka på tråden Kan man se genom näsan
SKRUVEN??Det riktigt intressanta är när de söker för problem från området och man frågar om de gjort ngt av den typen, de tvärnekar och sen, ja, hittar man saker där.. Man bara jaha, du trodde inte vi skulle hitta den där pennan/skruven/vadnudustoppatdit? Och är inte hela poängen med besöket att du behöver bli av med det?
Antar det är nån fetisch eller kanske ren nyfikenhet av vissa..
Men det måste nog kännas stort att någon gång i sin karriär få skriva en artikel med mellanrubriken Penisen dog.Det bästa med artikeln i trådstarten är att det sitter en stackars sate som gått journalisthögskolan/poppius eller nåt liknande och får uppdraget att skriva en någorlunda seriös artikel på ämnet. Att raljera är ju asenkelt, att hålla masken däremot.
Jag vet inte ens om jag vill svara på det här... men grejen med att stoppa saker i urinröret heter tydligen "sounding" och stoppar man ner nånting tillräckligt långt ger det tydligen starkare orgasmer. Eller det kan göra. Om man gillar't.Men det borde de inte kunna, det är ju smalt? Vad kan de stoppa in, ett sugrör? Dricker de med kuken? Får mig att tänka på tråden Kan man se genom näsan
Jag vet inte ens om jag vill svara på det här... men grejen med att stoppa saker i urinröret heter tydligen "sounding" och stoppar man ner nånting tillräckligt långt ger det tydligen starkare orgasmer. Eller det kan göra. Om man gillar't.
Sån här info tillskansar man sig enklast om man inte kan sova och fastnar på Reddit mitt i natten.
Du glömde "har jag hört"Jag vet inte ens om jag vill svara på det här... men grejen med att stoppa saker i urinröret heter tydligen "sounding" och stoppar man ner nånting tillräckligt långt ger det tydligen starkare orgasmer. Eller det kan göra. Om man gillar't.
Sån här info tillskansar man sig enklast om man inte kan sova och fastnar på Reddit mitt i natten.
"Åh älskling, vad din lilla vuvuzela är ivrig ikväll"Sounding? Låter snarare som att man stoppar dit ett sugrör för att transformera dnoppen till en liten vuvuzela.
"Åh älskling, vad din lilla vuvuzela är ivrig ikväll"
Oooouuuuueeeeeeoioooooooo!
Är det nu man ska länka porr för demonstration?Men det borde de inte kunna, det är ju smalt? Vad kan de stoppa in, ett sugrör? Dricker de med kuken? Får mig att tänka på tråden Kan man se genom näsan
Jag vet inte ens om jag vill svara på det här... men grejen med att stoppa saker i urinröret heter tydligen "sounding" och stoppar man ner nånting tillräckligt långt ger det tydligen starkare orgasmer. Eller det kan göra. Om man gillar't.
Neeeej!Är det nu man ska länka porr för demonstration?
Meh Okej dåNeeeej!
För övrigt, när folk ändå fascineras/förfasas/vad som helst...
Meh Okej då
Är det nu jag ska länka porr?Men hur använder man en sån?
Är det nu jag ska länka porr?
Nä men, jag vet inte. Förmodligen precis som en kateter, antar att det tar ett tag att gå upp i storlek bara
Men mys! Folk är så kreativa.
Jag är mer en släckt-lampa-och-missionären
men alltså, denna pryl kan men ju iaf tänka sig att den skulle kunna gå att trycka ner i urinröret, men en penis!?!?För övrigt, när folk ändå fascineras/förfasas/vad som helst...
Meh Okej då
Skall vi leka penis i penisen älskling?men alltså, denna pryl kan men ju iaf tänka sig att den skulle kunna gå att trycka ner i urinröret, men en penis!?!?