Märkliga saker män gör med sina penisar

Jag är otroligt tacksam för den här tråden :D ...jag klickade på länken om snopp-magneterna, ryste och fnissade om vartannat. Och sedan läste jag kommentarerna. Och klickade på denna länk:
http://chuckpalahniuk.net/features/shorts/guts

Oh my fuckin Christ almighty. Läs på egen risk O_o :nailbiting::cautious:
Tack för att du länkade så slapp jag fundera på om jag skulle göra det :D
Mitt ansikte såg allt mer lik den här :eek: ju mer jag läste i den där :rofl: jag tröstar mig med att det är nog fiction ... I hope.

SKRUVEN??
Jag dör :rofl::rofl::rofl:

Hur tänkte de? "Undrar om mitt urinrör är gängat inuti ..? Jag vet, jag skruvar i en skruv och ser om den fastnar! :idea:"

:rofl:

I could not make this shit up.

Och folk undrar om läkaren kommer bry sig om huruvida de är rakade där nere eller inte.. man bara "alltså sålänge du inte kommer in med en hamster i rumpan, penna i urinröret eller snoppen inkörd i en ring så är det rätt lugnt".

Och folk undrar om läkaren kommer bry sig om huruvida de är rakade där nere eller inte.. man bara "alltså sålänge du inte kommer in med en hamster i rumpan, penna i urinröret eller snoppen inkörd i en ring så är det rätt lugnt".

Jag älskar dig:love:

I tonåren var jag polare med en snubbe som erkände att han blivit lurad till att prova att runka med hjälp av dammsugaren.
Han rekommenderade det inte.

Varför förtränger man en av de mest fascinerande videos som finns på nätet?! :D
Har ett sådant starkt minne när av var jag var när jag såg det.
Efter vi (dem) tittat på burkar och skruvmejslar tittades det på porr med kortväxta människor. Inget illa. Men varken (den typen) porr eller kortväxta är min grej. :banghead:

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 545
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
719
Senast: Whoever
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 092
Senast: Sirap
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar