Märkliga saker män gör med sina penisar

Jag kan inte riktigt släppa tanken på att det finns de som då antagligen får en kick av att få en kateter.
Vad säger @Lenis , vår guru på området?
Nä fy tusan .Det är inte det minsta skönt .Allra helst då den ska ut som tur sov jag då dom sattes in båda gångerna Har hört det är nästan värre

Jag kan inte riktigt släppa tanken på att det finns de som då antagligen får en kick av att få en kateter.
Vad säger @Lenis , vår guru på området?

Jag har ännu inte träffat på någon, men jag tillkallas å andra sidan bara när det inte funkar.. Inte hört om nån uppenbar heller. Men ja sannolikt borde det ju finnas med tanke på allt annat! Iofs har vi ju ofta sån bedövande gel så det kanske förtar the feeling liksom :angel: Nån av våra vana googlare kanske har bättre koll än jag..?

Bara för dig :)
buttplug_christmas_index.jpg

Jag dööör :rofl: :rofl: :rofl:

http://www.dailyedge.ie/paris-tree-butt-plug-1730887-Oct2014/
Ska detta föreställa en gran :rofl:. Visst den är grön men... :angel:

Jag var tvungen att ta upp det här med min manliga kollega och fråga varför? Fick bara "män" som svar :meh: och "finns det ett hål så måste man typ testa" :cautious:

Eller snarare lättlurade män? Kan väl inte vara så svårt att räkna ut vad som kommer hända i ett platsrör som suger inåt? Bara för att det heter "Damm"+"sugare" , betyder det inte att den suger som två läppar tex :cautious: . Det skulle se ganska märkligt ut om nån sög som en dammsugare dock O_o.

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 545
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
719
Senast: Whoever
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 091
Senast: Sirap
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar