Märkliga saker män gör med sina penisar

Det bästa jag kan åstadkomma halv ett en måndagsnatt;

Buke är som vanligt briljant
På att roa denna tant
Ja en penis i en viktskiva
En tråd om det vi måste skriva
Vilka historier man skulle få höra
Om man på akuten hade ett öra
Om saker som stoppats därbak
Utifrån tycke och smak
Vad ska vi av detta lära
Mina Bukevänner kära
Jo lust är ju härligt
Men det kan bli förfärligt
Om ålen ej kom ut
Och du blir tagen av en snut
För ålen var utrotningshotad
Din empati för djur är skrotad

2500_140.png

Apropå granstatyn..
Jag har svårt att se andra saker här med, men ska tydligen vara enar. :o

Det där är grannbyn :D Att jag inte sett den tidigare förklarar jag med att det är sportrelaterat och jag idkar inte sådant (om det inte är hästar med).

Jag kan tillägga att vår ridklubbs symbol är enormt barnvänlig och gullig. Svärdsjö IFs däremot... den är inte ekivok men skitful :rofl:

Det där är grannbyn :D Att jag inte sett den tidigare förklarar jag med att det är sportrelaterat och jag idkar inte sådant (om det inte är hästar med).

Jag kan tillägga att vår ridklubbs symbol är enormt barnvänlig och gullig. Svärdsjö IFs däremot... den är inte ekivok men skitful :rofl:
Haha! Jag vet det enbart för jag har vänner i Enviken som är aktiva i klubben numera xD

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 545
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
719
Senast: Whoever
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 043
Senast: Sirap
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar