Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar buke
Likadant som idag?Men vad skulle buke vara utan MÄNNEN?
Likadant som idag?
En sån tråd kan nog finnas oavsett antalet män på forumet.Minus en tråd om märkliga saker män gör med sin förhud?
http://www.expressen.se/omtalat/nyh...h-nej-det-skulle-han-verkligen-inte-ha-gjort/
Hjärnan verkar ha varit på semester.
Så det var verkligen för att förlänga den! Fast på ett "lättare" sätt, hålet i tyngden är ju liksom redan där skippa säkerhetsstegenMisstänker att det var det här han försökte göra...
OBS ! NSFW
Ska detta föreställa en gran . Visst den är grön men...
Apropå granstatyn..
Jag har svårt att se andra saker här med, men ska tydligen vara enar.
Herregud! Det måste ju göra ont?!Misstänker att det var det här han försökte göra...
OBS ! NSFW
Apropå granstatyn..
Jag har svårt att se andra saker här med, men ska tydligen vara enar.
_En_viken och då ritar man ut tre enar på loggan -fyndigt! . Men de är en gammal förening tydligen 1932 så får ha överseende
Har mina inlägg varit kinkshameande (riiiiight som om de inte kunnat vara det egentligen) så ber jag om ursäkt, det var inte min mening.Vilken tur att kink-shaming inte pågår på Buke (apropå diskussonen om sounding och electro-play)
Haha! Jag vet det enbart för jag har vänner i Enviken som är aktiva i klubben numera xDDet där är grannbyn Att jag inte sett den tidigare förklarar jag med att det är sportrelaterat och jag idkar inte sådant (om det inte är hästar med).
Jag kan tillägga att vår ridklubbs symbol är enormt barnvänlig och gullig. Svärdsjö IFs däremot... den är inte ekivok men skitful
INTE okej - my ladies and gents, vi har DEFINITIVT hittat världens fulaste ryggsäck. No competition