märke på denna sele?

DarkInNight

Trådstartare
Jag har precis köpt en beg travsele, och funderar nu på vad det är för märke. Någon som vet? :confused: På spännerna står det Tärnsjöläder.
Och detta märke sitter på fler ställen, på själva selen. :)

P6010345.jpg

får se om jag lyckas med bilden... :)

Sv: märke på denna sele?

...såg nu att märket på tränset inte syns så superbra. . . *springer ut o fotar ny bild* . . .

hrm... står inte alls "tärnsjöläder" på spännerna, utan bara "tärnsjö" . . . rätt ska vara rätt :)

Det där ovala märket är väl Wahlsten, men varför det står tärnsjö här och där vet jag då inte. Ihopplockade delar kanske?

*rätta mig om jag har fel*

Ser inga bilder på själva selen. Men huvudlaget verkar vara Wahlsten som tidigare skrivit. På Tärnsjöselarna står det bara Tärnsjö på själva spännena. Jag tror att de har präglat in Tärnsjö Ånggarveri i däckeln också. Ska ner till stallet strax och ska kolla...

tack för era svar. . . :)

det kan säkert vara så att selen är ihopplockad, vad vet jag. :) Men det låter väldigt rimligt!

och ja, den ena bilden är knäppt på däckeln.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 373
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 792
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 579
Senast: fixi
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar