Sv: Mår illa av min dotter!!! (Hemskt inlägg!)
Ursäkta för stavfel i mina inlägg pga mitt upprördhet!
Jag är tacksam för alla era svar och jag suger åt mig allt som en svamp. Jag säger varken emot eller för något för jag vet inte varken ut eller in.
Jag skrive rupp alla era förslag och jag kommer delge det med alla, och kommer kontakta och BUP soc polis whatever om ingen annan gör det.
Ja det jag mest ÄR rädd för är ju om det här "bara" är början och det fortsätter till människor eller så.. usch.
Vi har iaf bestämt att prata med barnen ett i taget och vi ska tillsammans göra klart att det här inte är ett okej beteende.vem som är ledare som ni skriver och vad de gjort hur de fått tag på sakerna att plåga djuren mm osv. Min man tex har 100% koll på ALLT som finns i garaget/källaren han skulle märka om det försvann något.
Och vi ska få fram hur många djur det handlar om,
Skollärare ska också bli informerade så det vet om de skulle märkas på barnen eller om det vet något tex om de blir mobbade eller så.
Jag kan säga att djurplågeriet av katten handlar om värre saker än nyp. Det handlar om hårt fastbunden, bränt den, skärt av öron, den hade kala fläckar på kroppen och såg ut som något lim/klister eller nåt, på pälsen som var kvar. Sen blev den dränkt till nästan döds,
Eller Det var då jag kom ner. den var nog redan död, men slutade röra sig bara en stund senare.
Jag grämmer mig så mycket för jag hörde ju katten men vi har ingen katt så jag fattade inte att det kom från källaren!
Jag vet inte vad fullt vad de gjort med de andra djuren. bla handlar om slängt smällare på en hund, klippt i svansen på en annan katt hällt bensin eller olja på en, frätande vätska på en annan.
Var sjutton det får allt ifrån fattar jag inte! Och hur de kommer på vad de ska göra, .
Nej nu måste jag ta och sova och ta tag i allt tidigt i morgon bitti.Jag orkar bara int mer idag!