Månadstavla

Status
Stängd för vidare inlägg.

Gry

Trådstartare
Har letat och letat efter en såndär tavla man hade när man var liten som man ändrar varje månad. Är det ngn som sett var man kan köpa en sådan? Tillverkas de ö h t längre? De är så jättefina :love:
Min lilla plutta bara Måste få en sådan i julklapp! :love:
 
Sv: Månadstavla

Jag har inte sett dem ute i någon affär, men jag har sett dem dels i i någon av de där katalogerna som förskolor och dyl brukar beställa ifrån och dels i något kristet bokförlagskatalog. Vi har en vi har ärvt efter min gudmor, väldigt uppskattat!
 
Sv: Månadstavla

Förut hade ICAförlaget ,men som Snurrfian skrev så har något läromedelsförlag den, sök på läromedel så hittar du den säkert.
 
Sv: Månadstavla

Hallå,
såg detta inlägg och ville bara säga att vi säljer sådana tavlor i våran butik... vi finns i Borås:banana:
 
Sv: Månadstavla

Hallå,
såg detta inlägg och ville bara säga att vi säljer sådana tavlor i våran butik... vi finns i Borås:banana:

Menar du såna tavlor som har en 12 bilder man byter per månad??

Kan man skicka efter på postorder från er? Passerar inte Borås den närmsta tiden men förr eller senare ska man ju förbi. Kan du inte PMa om vart ni har affären, alt länka till sida eller så?

Tusen tack för att du svarade. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
967
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 101
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
736
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 465
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp