Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är alldeles underbart när allt ser bra ut. Jag har först inte vågat titta, sen har maken fått peta på mig och försynt säga att det är ok att titta på skärmen
Men min hjärna är inte alls med trots UL. Hoppas att det 3:e ger större effekt
*kl*
Jag kan oxå haka på här! Är beräknad den 13/1 enligt familjeliv. Denna gång blir det ul i vecka 16 iom att det inte gick så bra sist...
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=992852
Men denna gång KAN det ju inte bli samma sak så jag hålelr modet uppe, men lär inte våga titta på skärmen försen läkaren säger att det är bra! Ska få göra ul med en läkare på en gång så vi verkligen vet säkert vad som komma skall!
Ush vad nervös jag blev nu... om 3 veckor vet vi! Ul den 30:e juli...
*kl*
Tack allihopa =)
Nu börjar Ul närma sig... å jag mår inge vidare alls... Folk säger åt mig att sluta oroa mig å tänka positivt, men hur lätt är det?
Jag önskar att det kunde vara typ nu! Vill veta om bebis är frisk denna gång eller inte...
*kl*
Tack allihopa =)
Nu börjar Ul närma sig... å jag mår inge vidare alls... Folk säger åt mig att sluta oroa mig å tänka positivt, men hur lätt är det?
Jag önskar att det kunde vara typ nu! Vill veta om bebis är frisk denna gång eller inte...
Du får ursäkta min okunnighet, men vad är ett KUB-test och vad mäter det?
Jag förstår att det inte gick så bra sist och jag hoppas att det även för dig går jättefint och att ni får en fin liten unge i vinter.
Håller tummarna för att allt är bra!
Hur länge måste ni vänta för att göra fv-provet? Eller kan ni kanske få göra det direkt? En stor kram till dig, du ska se att det ordnar sig, det är ju vår tur nu!
QUOTE]
Måste vara 16 fulla veckor, och jag är 15 fulla i dag. Så, minst en vecka till. har ringt och lämnat meddelande till min BM nu på morgonen så jag hoppas hon ringer snart så jag kan få en tid!