Målbilder för trubbnosar.

Nämn inte ens R i min närvaro, vi är fortfarande oense efter ett datahanteringsslagsmål igår… :banghead: :rofl: OT, förlåt
Jag vet inte ens om jag kan säga att jag använder R... Jag frågar chatgpt vilken kod jag behöver för att göra xxx, och sedan kopiera - klistra in. Blir det fel så tar jag printscreen på felmeddelandet från R, klistrar in, så får AIn korrigera... Det här med programmering är inte min grejj riktigt :rofl:

Slut på OT.

Nej absolut inget andfådd-läge där.
Jag tänker att det här är den viktiga punkten. Jag tänker att en normal hund inte ska bli andfådd av den "ansträningen". Och blir typ alla hundar av de 4 raserna vi diskuterar det så är nog inkorsning den enda "lösningen".

Liknande trådar

Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 415
Senast: YlvaG
·
Samhälle Ända sedan denna tråden: https://www.bukefalos.se/threads/att-vara-feminist.1476294/ var aktuell har jag tänkt skapa denna tråden. Många...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 168
Senast: MiniLi
·
Äldre Är det någon där, som också ogillar de nya kedjebreven? De man ser på facebook, det står en intressant, bra text och så avslutas den med...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 574
Senast: honung
·
Relationer Det finns nog några på det här forumet som kommer ihåg mina tidigare trådar och hela spektaklet runt dessa. Jag vill börja med att säga...
2
Svar
30
· Visningar
4 238
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Pälsvård! För dummies
  • Träffa hundfolk?