Målarböcker för vuxna

Idag målade jag i den nya målarboken med nya pennor och vilken skillnad det var jämfört med mina gamla pennor. Det gick så fort med de nya pennorna som liksom flöt över sidan.

Målat två bilder i min nya målarbok, magiska djungeln.
14237469_10157402786715114_3951643213468341442_n.jpg
14224776_10157402665415114_573229293531568707_n.jpg

Åh, nu blir jag nyfiken. Det här måste kollas upp. :D :up:

Det som är mest fascinerande är att jag redan kan se framför mig det färdiga resultatet på flera bilder. Tex araben med utstyrsel ska självklart vara grå och utstyrseln blå. Oklart var jag fått det ifrån. ;)

Svårast för mig blir fjordhästarna (grå, röd, vit eller beige?!) och islandshästen (så många färgval!). Lovar posta här när jag väl börjat måla. :)

Det som är mest fascinerande är att jag redan kan se framför mig det färdiga resultatet på flera bilder. Tex araben med utstyrsel ska självklart vara grå och utstyrseln blå. Oklart var jag fått det ifrån. ;)

Svårast för mig blir fjordhästarna (grå, röd, vit eller beige?!) och islandshästen (så många färgval!). Lovar posta här när jag väl börjat måla. :)
Det MÅSTE du! :D :D :D

Ja, just exakt dessa två bilder var jag tveksam till att överhuvudtaget ta med. Men SÅ många kontaktade mig och ville ha just Fjordhäst och Islandshäst på bilder, att jag kände att jag nog måste. Bilderna blev fina, tycker jag själv, men är nog knepiga att färglägga.......

Ja, just exakt dessa två bilder var jag tveksam till att överhuvudtaget ta med. Men SÅ många kontaktade mig och ville ha just Fjordhäst och Islandshäst på bilder, att jag kände att jag nog måste. Bilderna blev fina, tycker jag själv, men är nog knepiga att färglägga.......
Islandshäst borde väl vara lätt, brun eller svart om man inte vill trixa till det.
:) fjording låter svårt dock men det ska bli roligt att prova.

Min målarbok är på väg :banana:

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 241
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 416
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar