Soapbubble
Trådstartare
Idag målade jag i den nya målarboken med nya pennor och vilken skillnad det var jämfört med mina gamla pennor. Det gick så fort med de nya pennorna som liksom flöt över sidan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också köpt den! Har målat 1/3 på en bild samt hunnit spilla rödvin på sidan bredvidMålat två bilder i min nya målarbok, magiska djungeln.
Du vet att uppföra dig som en sann konstnär duHar målat 1/3 på en bild samt hunnit spilla rödvin på sidan bredvid
Jag tänkte faktiskt vara så ful att jag tar kopia på favoritbladen och övar på innan jag gör originaletIdag köpte jag målarboken från @Lena Furberg Så fina bilder! Nu ska jag bara hitta modet att kladda ned dem med mina färgpennor.
Jag tänkte faktiskt vara så ful att jag tar kopia på favoritbladen och övar på innan jag gör originalet
Vilka är favoritbladen...??? Mycket nyfiken.....Jag tänkte faktiskt vara så ful att jag tar kopia på favoritbladen och övar på innan jag gör originalet
Det vet jag inte än, har inte hunnit köpa hem den jag bara förutsätter att jag kommer få favoriterVilka är favoritbladen...??? Mycket nyfiken.....
Åh, nu blir jag nyfiken. Det här måste kollas upp.Idag köpte jag målarboken från @Lena Furberg Så fina bilder! Nu ska jag bara hitta modet att kladda ned dem med mina färgpennor.
Åh, nu blir jag nyfiken. Det här måste kollas upp.
Det MÅSTE du!Det som är mest fascinerande är att jag redan kan se framför mig det färdiga resultatet på flera bilder. Tex araben med utstyrsel ska självklart vara grå och utstyrseln blå. Oklart var jag fått det ifrån.
Svårast för mig blir fjordhästarna (grå, röd, vit eller beige?!) och islandshästen (så många färgval!). Lovar posta här när jag väl börjat måla.
Ja, just exakt dessa två bilder var jag tveksam till att överhuvudtaget ta med. Men SÅ många kontaktade mig och ville ha just Fjordhäst och Islandshäst på bilder, att jag kände att jag nog måste. Bilderna blev fina, tycker jag själv, men är nog knepiga att färglägga.......Det som är mest fascinerande är att jag redan kan se framför mig det färdiga resultatet på flera bilder. Tex araben med utstyrsel ska självklart vara grå och utstyrseln blå. Oklart var jag fått det ifrån.
Svårast för mig blir fjordhästarna (grå, röd, vit eller beige?!) och islandshästen (så många färgval!). Lovar posta här när jag väl börjat måla.
Islandshäst borde väl vara lätt, brun eller svart om man inte vill trixa till det.Ja, just exakt dessa två bilder var jag tveksam till att överhuvudtaget ta med. Men SÅ många kontaktade mig och ville ha just Fjordhäst och Islandshäst på bilder, att jag kände att jag nog måste. Bilderna blev fina, tycker jag själv, men är nog knepiga att färglägga.......