Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra! Nu blir min Målarbok inte en bok utan en mapp med lösa blad, och tryck enbart på en sida, så OM nåt skulle blöda igenom (fast det ska det inte göra...) är det ingen katastrof, man förstör inte nästa bild.Jag gillar också lite mattare papper, bättre när det målas med färgpennor. Men viktigt att de är tillräckligt tjockt och bra kvalité så det inte blöder igenom om man vill måla med tusch @Lena Furberg
Det gick ju fort att hitta någon.Jag köpte hemliga trädgården, men jag tycker det är svintråkigt att färglägga. Känns tråkigt att slänga en bok som jag har färglagt en och en halv bild i. Vill någon ha den så skickar jag den.
Har du blivit av med den? Annars så "offrar" jag mig gärnaDet gick ju fort att hitta någon.
Ja. Det gick som sagt fort.Har du blivit av med den? Annars så "offrar" jag mig gärna
Vad köpte du för bok istället?köpte ju en annan bok när jag skickade tillbaka den första jag köpte. jag älskar den. och alla motiv finns dessutom två gånger. nu börjar jag förstå vad alla snackar om.
Tror jag kikat på nån sån med men vågade inte beställa Hoppas du vill visa bild på färdiga bilder du målat sen, tycker det är så kul att sefairy companions (hoppas jag stavade rätt). helt underbar att måla i. ska definitivt beställa fler av den sorten sen. finns med sjöjungfrur och nått annat fairy
Tror jag kikat på nån sån med men vågade inte beställa Hoppas du vill visa bild på färdiga bilder du målat sen, tycker det är så kul att se
Blivit två mandala bilder till på senaste tiden.
@nightcrawler jag har skapat ett offentligt album på fb, som jag laddar upp bilderna i och sen uppnar jag upp bilden och kopierar bildlänken och lägger in det här En omväg kanske eftersom jag laddar upp med mobilen men måste vara på datorn för att lägga in bilden här. Men det är så jag gör iaf.