lite stora bilder men nu fick jag i alla fall upp dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@nightcrawler tjusiga!
Två eller ja tre sidor från imagimorphia och en mandala
Haha allt möjligt! Tusch från Stabilo, Staedtler och nå billiga namnlösa från Åhléns. Färgpennor från Lyra som heter Rembrant Polycolor och Noris colur från Staedtler. Samt gelpennor med glitter eller vanliga gelpennor jag blandar Hej vilt i bildernaVad använder du för pennor?
Vilken bok är detta?Jag blev så himla glad över den superfina boken jag fick och började måla lite i den idag, blev löjligt nöjd med bären jag gjorde så jag kan ju visa dom innan jag förstör resten av bilden
Secret garden, Johanna Basford.Vilken bok är detta?
Jag är likadan, jag har lyckats färdigställa några bilder men jag har massor med påbörjade.Jag är hopplös med mina målarböcker.. Målar lite på en bild, börjar på någon annan nästa gång, tar en helt annan bok gången därefter... Men jag gillar att hålla på med böckerna ändå Får se om jag någonsin får någon klar bild dock, med tre tjocka böcker tar det ju lite tid på mitt sätt..
Vilken ska jag välja av Förtrollade skogen eller Hemliga trädgården av Johanna Basford?
Jag använder tusch i hennes böcker däremot mörka färger kan lysa igenom lite tycker jag, som svart, mörkblått,mörkgrönt osv.@minisss och @Michellan95
Tack för input! Jag ska nog köpa en förtrollad skogsbok. Den boken som jag köpte efter lång research i vintras var en bok med blommor och den har jag målat en sida i. Fast det beror inte på att boken är tråkig utan att jag målar bara max en gång i veckan. Det vore kul med något annat än blommor i alla fall och en kvalitetsbok som man vågar använda tusch.
Vågar man använda tusch i Johanna Basfords böcker?