Målarböcker för vuxna

13417570_10210121927508682_878076254498816099_n.jpg

lite stora bilder men nu fick jag i alla fall upp dom :p

Jag är hopplös med mina målarböcker.. Målar lite på en bild, börjar på någon annan nästa gång, tar en helt annan bok gången därefter... Men jag gillar att hålla på med böckerna ändå :D Får se om jag någonsin får någon klar bild dock, med tre tjocka böcker tar det ju lite tid på mitt sätt.. :angel:

Jag är hopplös med mina målarböcker.. Målar lite på en bild, börjar på någon annan nästa gång, tar en helt annan bok gången därefter... Men jag gillar att hålla på med böckerna ändå :D Får se om jag någonsin får någon klar bild dock, med tre tjocka böcker tar det ju lite tid på mitt sätt.. :angel:
Jag är likadan, jag har lyckats färdigställa några bilder men jag har massor med påbörjade.

@minisss och @Michellan95
Tack för input! Jag ska nog köpa en förtrollad skogsbok. Den boken som jag köpte efter lång research i vintras var en bok med blommor och den har jag målat en sida i. Fast det beror inte på att boken är tråkig utan att jag målar bara max en gång i veckan. Det vore kul med något annat än blommor i alla fall och en kvalitetsbok som man vågar använda tusch.

Vågar man använda tusch i Johanna Basfords böcker?

@minisss och @Michellan95
Tack för input! Jag ska nog köpa en förtrollad skogsbok. Den boken som jag köpte efter lång research i vintras var en bok med blommor och den har jag målat en sida i. Fast det beror inte på att boken är tråkig utan att jag målar bara max en gång i veckan. Det vore kul med något annat än blommor i alla fall och en kvalitetsbok som man vågar använda tusch.

Vågar man använda tusch i Johanna Basfords böcker?
Jag använder tusch i hennes böcker :) däremot mörka färger kan lysa igenom lite tycker jag, som svart, mörkblått,mörkgrönt osv.

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 241
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 416
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar