Hästarna, ja - men sen ska du färglägga NORRSKEN!!!Islandshäst borde väl vara lätt, brun eller svart om man inte vill trixa till det.
fjording låter svårt dock men det ska bli roligt att prova.
Min målarbok är på väg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästarna, ja - men sen ska du färglägga NORRSKEN!!!Islandshäst borde väl vara lätt, brun eller svart om man inte vill trixa till det.
fjording låter svårt dock men det ska bli roligt att prova.
Min målarbok är på väg
Ha haHästarna, ja - men sen ska du färglägga NORRSKEN!!!
Efter tips från @Lena Furberg om inköpsställen så har jag nu bestämt mig för att bli bukefalist nr femhundratrettioelva som köper målarboken
MEN jag måste ju nästan köpa en uppsättning riktigt bra pennor också... Annars kommer jag aldrig våga färglägga bilderna
Jag vet att frågan varit uppe förut, men ja, är det någon som har tips på bra och fina färgpennor som inte är allt för dyra? Gärna med mååånga olika nyanser av lila i förpackningen (Alltså. Jag kommer säkert måla lila fjordhästar och rosa islandshästar...)
Och @TontoEfter tips från @Lena Furberg om inköpsställen så har jag nu bestämt mig för att bli bukefalist nr femhundratrettioelva som köper målarboken
MEN jag måste ju nästan köpa en uppsättning riktigt bra pennor också... Annars kommer jag aldrig våga färglägga bilderna
Jag vet att frågan varit uppe förut, men ja, är det någon som har tips på bra och fina färgpennor som inte är allt för dyra? Gärna med mååånga olika nyanser av lila i förpackningen (Alltså. Jag kommer säkert måla lila fjordhästar och rosa islandshästar...)
Jag har massor av sådana där "färgblyertspennor" av olika varianter.. Min farbror hade målarprylsaffär förut och gav mig en hel del målargrejer meeen de pennor jag har är alla i ungefär samma färger och svåra att blanda på ett bra sätt :/Och @Tonto
Arken i min målarmapp är ganska tjocka, nästan som kartong, och det är bara tryck på ena sidan, så OM nån tusch t.ex. skulle blöda igenom, gör det inget.
Men jag är nog hopplös på att ge råd om pennor..... Mina porträtt tecknar jag alltid med färgpennor av trä, dvs typ blyerts i färg. Jag har tusen såna pennor som jag samlat på mig genom åren, både jättebilliga och lite dyrare. Jag blandar hänsynslöst! En del superbilliga är de jag gillar bäst :-)
Skulle jag måla med tusch skulle jag nog välja t.ex. ProMarkers eller Copic. Men. De är SVINDYRA och jag har inte ett set av dem själv ens. Jag har en massa Promarkers som jag fick billigt av butiksägaren, men drömmer om Copic-pennor.... Där kan man snacka nyanser!!! Men jag har inte råd..... Annars får ni nog gå och leta lite i butikerna eller på nätet, jag har rätt dålig koll.....! Mina serier etc färgläggs digitalt (inte av mig...) .
SÅÅÅ spännande!! Jag måste få se några färdiga bilder sen!!!!!
Åh. Jättefint! Meeen jag är skeptisk till att handla på icke-svenska sidor... (med undantag för Asos, men de säljer ju inte pennor)https://www.instagram.com/p/BK8nzw5gfne/
Om inte länken funkar så kolla direkt på instagram, heter samma som här
Jag tror jag har dem i min samling! Tycks minnas att de har ganska hårda stift, det gillar jag. Beroende på vad man tecknar är det bra med olika hårdhet på stiften - svarta pennor kan gärna vara jättemjuka så det blir riktigt kolsvart.Åh. Jättefint! Meeen jag är skeptisk till att handla på icke-svenska sidor... (med undantag för Asos, men de säljer ju inte pennor)
Blöh!
Hittade de här på många olika sidor. Jag har sådana redan, men inte lika många färger.. Funderar på om det är värt att köpa ett helt set trots att det blir dubbletter av många färger.. Kostar bara en hundralapp, så ja, det är ju billigt.
Wish har alltid funkat bra för mig. Är något trasigt eller inte kommer (det senare har aldrig hänt mig) så rapporterar man det i appen och så betalar de tillbaka pengarna utan knusselÅh. Jättefint! Meeen jag är skeptisk till att handla på icke-svenska sidor... (med undantag för Asos, men de säljer ju inte pennor)
Blöh!
Hittade de här på många olika sidor. Jag har sådana redan, men inte lika många färger.. Funderar på om det är värt att köpa ett helt set trots att det blir dubbletter av många färger.. Kostar bara en hundralapp, så ja, det är ju billigt.
Wish är alla som jag hört nöjd med. Även jag.Åh. Jättefint! Meeen jag är skeptisk till att handla på icke-svenska sidor... (med undantag för Asos, men de säljer ju inte pennor)
Blöh!