Mål (och drömmar)för 2023!

Mina mål för 2023 är kort o gått att få vara hyffsat skadefria och få sättas igång igen. (Går ju sådär med det redan när en visst herr kom in från hagen med både broddspark och ett broddtramp idag :cautious: )

Dröm vore ju att både Alva och Zarre kan vara helt igång båda två samtidigt, kanske kunna åka iväg på träning för någon rolig tränare. Är väldigt sugen på att prova på WE men det underlättar ju om man har iaf en ridbar häst. :angel:

Gamlingen är ju pensionär på eget begär med undantag för promenader när lust finnes. Men har nyligen återupptäckt mitt intresse för AR (o främst då deras ground work) och fick lite feeling så testade det med gammel man. Och det verkade uppskattas! Så det skulle vara kul att få åka iväg o träna för någon som vet vad de håller på med och lära mig mer, speciellt om det är ngt som skulle hjälpa gammel man att hålla sig i rörelse sas. Sen om det blir med gammelman lr någon av de yngre förmågorna får väl tiden utvisa. :p

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Knappt har Katniss och Peeta hunnit hämta sig från Hungerspelen där de båda tack vare Katniss list lyckades överleva, förrän de ställs...
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
58 897
Senast: bollen__
·
Islandshäst Visst börjar det bli dags att sätta nya mål inför det nya året!? :D Vad har hänt under 2012 och hur vill ni fortsätta in i 2013...
2
Svar
31
· Visningar
5 798
Senast: FreSus
·
  • Låst
Ridning Vad är Klassisk Ridkonst? Klassisk Dressyr Klassisk Dressyr är ingen alternativ ridstil - utan den Klassiska dressyren står bara...
Svar
4
· Visningar
9 982
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka