Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då blir dosen med gastrogard drygt 4 mg per kg vilket är full dos enligt fass medans du gett ca 0,3 mg per kg så din prisjämförelse håller inte.Rättar mig själv här angående priserna. Var nog extremt trött i går kväll. Rätt pris skall ju vara lite drygt 400:- för två veckor av det hon går på nu, samt 2 000:- i VECKAN på det andra.
Nu hänger jag inte med. Om hon nu skulle ha haft dubbel dos med det hon får nu, så blir det ju 800:- lite drygt i veckan, medans det andra kostar då 2000:- i veckan, eller menar du på något annat sätt?
Nu hänger jag inte med. Om hon nu skulle ha haft dubbel dos med det hon får nu, så blir det ju 800:- lite drygt i veckan, medans det andra kostar då 2000:- i veckan, eller menar du på något annat sätt?
Vad har ni för erfarenhet av magsår på häst?
Vad har ni fått för hjälp?
Vad var sjudomsbilden som gjorde att veterinär/du/ni misstänkte magsår?
Har hö som har hög energi och protein kvalite, ger inget pelleterat foder alls. Tack för infon om höet på Öland. Men eftersom att det är plastat bör det väl vara som hösilage eller? Hon får nämligen inte äta hösilage pga av magen.
*KL*
alla dessa som ger sina hästar salttillskott i maten -oberoende på om hästen arbetar hårt eller vilar, torde inte vara så nyttigt.