Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Eller när du började lägga ut bilder innan v.10 tom :love::D

Då var magen miniliten och nu har du en riktigt vacker och stor kula :laugh:

Javisst, det ska börjas i tid så man ser förändringen =)

Jag minns faktiskt att jag tyckte att det syntes redan i v 9, ha ha, det är ju lite löjligt... men vad gör det?! :p

Tack, jag tycker också att den är fin =) Hoppas så på att den ska hålla och inte spricka upp i en massa ränder... det känns verkligen att huden är ordentligt uttöjd nu!

//julia

Hur sjutton bär ni er åt för att känna det som att tiden går så fort? Jag tycker tiden i allmänhet går fort (bara 8 dagar kvar till julafton!!?!!!?:eek:) men graviditetsmässigt så är ju veckorna sååååå långa. :cool:

Din mage är jättefin och hela du ser så naturlig och vacker ut! :love:

Vill du veta hur fort tiden går? Det är snart 2 år sen jag var med i den här tråden ;)

Jag kan fortfarande stå i badrummet och kolla på gravtestet och det känns som det var igår jag gjorde testet! Men när jag väntade Rasmus gick tiden så långsamt, tills vattnet gick och jag insåg att jag inte hunnit göra nått :D

*KL*

Magbilder vecka 25 (24+2)

242_23824357.jpg

242c_23824390.jpg

242b_23824380.jpg

Delvis Kl

Vad fin du är L.

Tack alla, vågen visar verkligen rätt, men mycket av vikten verkar ligga runt midjan:) Tar tag i den efter graviditeten.

kramar till alla fina människor på buke!

Fina kulan, det är skoj att se hur den växer! :) Min mage ser äntligen ut som en gravidmage och inte ölmage. Fast liten är den, trots att SF-måttet ligger ett hack över medel.

Delvis Kl

Vad fin du är L.

Tack alla, vågen visar verkligen rätt, men mycket av vikten verkar ligga runt midjan:) Tar tag i den efter graviditeten.

kramar till alla fina människor på buke!

CA reagerade väl ungefär som alla andra i tråden när jag visade bilden :laugh:
Han hälsade så gott för övrigt!

Hej vad roligt att se alla gravida! Jag har hunnit in i vecka 31-32. Beräknad till 16 feb och det är nummer 2. Vi har en flicka som blir två i januari. Här kommer min mage!!
25193886.jpg

25193936.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Denna bild tog jag idag från sidan. Jag ligger på den övre kurvan i symfys-fundusmått, men den är på väg nedåt. Det blir nog så när det inte var så länge sedan man bar barn. Musklerna är nog fortfarande uttänjda trots ridning. Visst är det dock härligt att vara gravid!?
25194842.jpg

Vet du om det är en pojke eller flicka i magen din? Roligt att följa din växande mage. Jag vet icke vilket kön, men min man tror att det är en flicka igen...jag har nog mestadels känt som förra gången. Mått bra ,men med små krämpor som lite ont i rumpan(ena skinkan) och lite så...

Stressa nu inte upp er inför julen!!

Vet du om det är en pojke eller flicka i magen din? Roligt att följa din växande mage. Jag vet icke vilket kön, men min man tror att det är en flicka igen...jag har nog mestadels känt som förra gången. Mått bra ,men med små krämpor som lite ont i rumpan(ena skinkan) och lite så...

Stressa nu inte upp er inför julen!!

Nej jag har ingen aning, det blir spännande!! Jag tror att det är en tös, men vet inte varför :D Får försöka att inte ställa in mig på nånting alls, men som sagt - spännande!

Å, mina två favoritnamn!!!

Tyvärr håller inte min man med, så vår lilla bebis har ett annat namn, men det avslöjar jag inte förän hon är född =)

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka