Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jad tycker det ser ut som en dlicka på UL bilden ;)

tinissen Eftersom dina bilder ligger på bilddagboken så brukar de räcka med att öppna ett nytt fönster med bilddagboken.se och sen uppdatera här på buke så ser man bilderna.
Magen ser väldigt mysig och och de e så häftigt med 3D!

Oj jädrans vilken mage! Snart dags och du som nyss avslöjade dig!! Jättevacker mage och hoppas du klarar dig i från bristningar.

Kl.

Vilka härliga magar ni har. Här bifogar jag dagens bild. Går idag in i vecka 32+00 V 33 enligt UL och har gått upp till hemska 92.4 kilo från början var det 85 kilo. Eftersom det var snack om kläderna så är det samma kläder den här veckan för att kunna se skillnad:)

phpii8wry.jpg

Lycka till med era magar!
Kramar Petra

Nu kommer det en uppdatering på min mage, var ju några veckor sedan sist.

Vecka 25, tiden bara rusar :eek:

Photo_84725_1050435.JPG

Photo_84725_1050439.JPG

Photo_84725_1050440.JPG

(Ursäkta mina otroligt tjusiga strumpbyxor :p )

Oj jag tycker man ser tydligt att den växer från vecka till vecka :)

Jätte fin hela du och du ser inte alls ut att väga över 90kg, man undrar var dom kilona sitter...

Vilken söt liten mage! Du klär verkligen i att vara gravid =)

När var det du skulle få reda på om det är en killgroda eller tjejgroda därinne?

//Julia

Åh..:love:
Vad otroligt fina ni är, du och magen!
Och vad spännande att få reda på om det blir en flicka eller en pojke, lycka till på ultraljudet!

Freyja: Du kallar Calaziryas mage liten, för mig är den jättestor:p Bara lääängtar tills min börjar växa:love:

Förresten så är du och din mage också fantastiska, så kul att se hur stor den hunnit bli nu! Har ju följt dig sen du inte hade nån mage alls;)

Hur sjutton bär ni er åt för att känna det som att tiden går så fort? Jag tycker tiden i allmänhet går fort (bara 8 dagar kvar till julafton!!?!!!?:eek:) men graviditetsmässigt så är ju veckorna sååååå långa. :cool:

Din mage är jättefin och hela du ser så naturlig och vacker ut! :love:

Freyja: Du kallar Calaziryas mage liten, för mig är den jättestor:p Bara lääängtar tills min börjar växa:love:

Förresten så är du och din mage också fantastiska, så kul att se hur stor den hunnit bli nu! Har ju följt dig sen du inte hade nån mage alls;)

Ha ha, ja men det är ju bara för att jag jämför med min kalaskula nu ju =) Hade jag sett Calaziryas mage som den ser ut i dag när jag var lika långt gången som hon, hade jag säkert tyckt annorlunda =) Hur som helst är den jättefin!

Tack! Jag tycker om min mage även om den faktiskt är rikigt stor nu och något i vägen... Dessutom längtar jag ihjäl mig efter innehållet! Jag tittade lite på mina bilder som jag tagit under graviditeten här om dagen, och det är verkligen kul att se hur den har växt (och särskilt när jag minns hur stor jag tyckte att den var redan för tio veckor sedan :eek:).

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka