Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*Kl*

Vecka 24. Kommer nya bilder i mitten av veckan som vanligt :D

230e_23169812.jpg

230h_23169845.jpg

230j_23169856.jpg

Och jag gör precis tvärtemot, tänker hela veckan att jag ska ta kort och sen går det en halv vecka till innan jag väl kommer till skott!

Samma här och det är inte alltid jag ens orkar lägga in magbilder heller, jag är för glömsk och slö :p ;)

Glömsk? Glö... Glömsk...
Ja, jag vet att det är ett ord, men... Jag måste ha glömt vad det betyder! :angel::rofl:

Fan vad glad jag är att huvudet ovillkorligen sitter fast på resten av kroppen! Jag skulle glömma det överallt annars!!

Förresten har jag nog en tvätt i maskinen...

Glömsk var det va? ;)

Men vad gullig du är. Jag känner mig som en strandad val. Fast vet du. När jag fött barn så ska jag gå ner igen och då ska jag under 80 kilo så fort det bara går!

Jag tror det beror lite på vad man har för kläder på sig ?

Vissa kläder gör att man ser ut att ha en större mage än vad man kanske har ..

Jag tror det beror lite på vad man har för kläder på sig ?

Vissa kläder gör att man ser ut att ha en större mage än vad man kanske har ..

Jag tror faktiskt att den har lugnat ner sig ett par hg :D Eftersom jag alltid sett den IRL o jag märker iaf på kläder o så! Känns inte som den har växt så mycket senaste tiden men däremot var den stor förrut, hade inga kläder som lurades :)

Ja jo det var ju inte så jag menade :)

Bara det att kläder förvillar ibland så magen ser större ut en vecka med en sorts outfit och nästa vecka ser den mindre ut för man har bytt kläder..

Lite allmänt/generellt bara ..

Kul med en bild på dig :laugh:
Jätte fin ju!
Ehum, dörrhandtagen, är det för att grabbarna inte ska nå lika bra? :o
Vi har en del uppvända dörrhandtag numera :angel:

När min tvååring såg bilderna på dig blevhan jätteglad och sa "MAMMA, MAMMA, MAMMA" och pekade på dig. Visst, jag är också rund om magen, har ungefär lika långt hår och på håll är vi kanske lika. Han blev iaf helt överlycklig!!:D:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka