Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Får låta bli att lägga ut bilder i början av varje vecka för jag tar alltid nya mitt i... :) Måste dock ta lite roligare bilder som inte blir så mörka o oskarpa.

22+3

223e_22892187.jpg

223g_22892203.jpg

Vad fin du är! Vi gör precis likadant, lägger ut bilder i början av veckan och sen tas det mer kort senare och så kan man bara inte låta bli att lägga ut dom också! :angel: Jag tycker att det är roligt med bilder, så det är bara skoj =)

Här kommer bilder på min v 34-35 mage (mitten av veckan). Vadå, den har inte alls sjunkit...:angel:

Från sidan:
http://www.pixbox.se/pic_show_id25011725.html

Framifrån:
http://www.pixbox.se/pic_show_id25011738.html

//Julia

Och jag gör precis tvärtemot, tänker hela veckan att jag ska ta kort och sen går det en halv vecka till innan jag väl kommer till skott!

Nu har jag iaf fått tummen ur den här veckan! Ni som inte gissat, eller glömt vad ni gissat... :angel: Vad tror ni det bor därinne? :D
29+6
DSC_0008.JPG

DSC_0006.JPG

DSC_0005.JPG

Förresten Freya, sjunkit? Din mage? Skojja inte!! ;):D

Men kolla där, vilken underbar mage! Så rund och fin:love:

Du visste väl inte vad ni skulle få? Jag tror stehårt på en tjej =)

//Julia

nej, vi har ingen aning. :love:

Satt och tittade på gamla bilder. Tänk vad lyckligt ovetande man var för 10 veckor sedan när man kände sig jättetjock. :D:rofl:

kl

Tog lite nya bilder idag i v. 27 (26+1)

Hur gör ni egentligen för att ta bilder framifrån? Jag försöker men magen ser bara ut som en stor lysande boll. Blir inget fint alls.

jag har en fördröjningsknapp på kameran så jag kan ställa den i lagom höjd och sen ställa mig framför kameran har 10 sek på mig...

Jag vill ta bilder varje vecka och tyvärr träffas jag och blivande pappan inte varje vecka. Men han kommer om 1,5 v då ska han få ta massor bilder :) Utan blixt har jag provat men det blev inte heller bra. Ska läsa instruktionsboken för att se om min kamera har någon självutlösare, men jag tror inte det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka