Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Vad fin du är! En liten behändig kula tycker jag att det ser ut som :laugh:

Tack :), ja behändig är den och jag är så glad för att den stannat av lite nu eftersom det tär så på ryggen om man får gå med stor mage länge:crazy:

Din mage är så jädrans snygg ( hmm kan man säga så om en mage ? ), jaja jag tycker så :D

Nu är det ju snart nedräkning för din del :eek:, oliiiiidligt spännande kommer det bli :laugh:

Tack :love: Snart är jag ikapp dig... :angel:

Alltid lika fin på dina bilder, sån fin mage!

Jag ska också försöka få till en riktig fotografering nån gång...

Ja, visst är han lite halvläskig?

Min brorsdotter på drygt två år tycker att han är väldigt läskig. Jag har fått hänga för tavlan med en filt senaste gångerna hon varit här, men idag gick det faktiskt bra (trots lite darr på läppen vid första åsynen).

Tack för alla kommentarer!

Sitter här och skulle jobbar fm o slutat 12 i dag, men får nog börja kl 12- 16 i stället....:( Jaja, shit the same. Men har satt upp ljusstakar stjärnor nu på morgonen, kan ju aldrig sova ändå så...:devil:

Men lite tankar så här när man börjar julpyssla....gick in i V19 (18+0) i går shit vad tiden bara rusar i väg, det går ju så fort..och så ska vi på vårt första UL på onsdag!!:bump:

Ja, vad ville jag med detta?? :confused: Bara en gravids tankar så här i juletider en fredags morgon!!

214_22471687.jpg
214b_22471700.jpg

Mer vecka 22, ser inte lika stor ut med andra kläder :)

Du gissade på tjej förut också! Vi har ingen aning, men jag tror på kille.

Knapp

Åh vilka fina magar alla har!!!
Jag blir sååå avis!
Min tjej e ju så stor nu! 1,5 år om 10 dagar.

Vi vill jättegärna ha en liten till, men måste vänta. Får 180 kr om dagen just nu, och de räcker inte ens till allt nu...

Jag är sjukskriven pga panikångest men ska börja arbetsträna nästa vecka förhoppningsvis. Hoppas på att allt funkar bra och att jag får anställning.
Då går jag raka vägen till mvc och plockar ut spiralen=)

Min svägerska har 5 veckor kvar till bf så jag får stilla mitt bebissug med hennes knodd ett tag=)

*KL*

Nu tycker jag att min mage ser supersmidig ut :D Verkar ha lugnat ner sig lite!

Vecka 23:

220i_22678662.jpg

220j_22678690.jpg

220m_22678703.jpg

Alltså... jag måste bara säga att till o med jag själv tycker att jag ser mycket snyggare ut när jag är gravid :rofl:. Fler som tycker så om sig själva? Eller är jag lite.. egen? :D

Senast ändrad:

Ja men hallåååå gravida lyser det om.... gravida är ju det snyggaste som finns :love: En gravid kan komma i en sopsäck med håret på ända och ändå var knockedoutgorgeous :rofl:

Ja men hallåååå gravida lyser det om.... gravida är ju det snyggaste som finns :love: En gravid kan komma i en sopsäck med håret på ända och ändå var knockedoutgorgeous :rofl:

Host krax VA??????????????? :crazy:
Då är jag noginte gravid utan bara stormagad med bråkiga tarmar :rofl:
Fyyyyyyyyyyyyyy *gnöl*
Sopsäck ja tack men knockedoutgorgeous, hu nej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka