Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Tack för påminnelsen :D
Elden också, pannan gah dags att springa ner!!!
Tur att moderna tvättmaskiner tar så lång tid på sig! Den hade en minut kvar när jag kom ner och tittade på den!! :D
Sen lade jag in en till som var färdig vid 17-snåret... Den är precis nyhängd... :angel:

Det är tur mormor eldar för jag hade gjort slut på en tändsticksask om dagen i min glömska att lägga in nya ve'trän... :)

phpshki6u.jpg

Här kommer dagens bild och jag tänkte på vad ni sa om kläder så jag drog på mig samma kläder den här veckan.

V 31+0 och 92 kilo.

Tack!:laugh: Var i valet eller kvalet om jag skulle våga ta den bilden.

Ja, tycker oxå den är fin, men jag kan ju vara partisk..:D

Nej, det är ju inte det, ska bli skönt även om jag har/har haft en enkel graviditet!:laugh:

Tack!:laugh: Var i valet eller kvalet om jag skulle våga ta den bilden.

Ja, tycker oxå den är fin, men jag kan ju vara partisk..:D

Jag blir nästan tårögd av att se på din bild, så fin tycker jag den är. Fint med svartvitt, och hela bilden utstrålar lugn och lycka på ngt vis. Jag har svårt att förklara vad jag menar, men jag tror du förstår.
Haha, nej, inte är väll du partisk?:)

Gaahhh dagar/veckor bara springer i väg, tar bilder varje vecka men slarvar med att lägga in dem här, får skärpa mig, ska snart ta bild för jag går in i ny vecka i dag, V21 (v20+0)...återkommer med bild så småningom...:o

Fanskap fin premiärbild och underbar avatar :love:

Tack, ja visst är de söta mina troll?

Tamzy
Tack ännu en gång! det värmer verkligen! känner mig väldigt lugn o lycklig, ja harmonisk.
En kännsla jag inte känt sen, ja någonsin vad jag minns!:)

Vilken söt liten mage! hihi.. (även att innehållet är 1 miljon gånger bättre så är det ju underbart att få vara sådär fin! Längtar tillbaka till min mage.. )

Njut av era medans dom är kvar.. Dom försvinner fortare än ni tror.. :grin:

Nej, allt är orehört lugnt..:mad::D

Trots att jag städade och gick på hela dan igår. Bjöd hit min familj på stor middag, rände rundor än hit o än dit, vad fick man för det? inte ens en sammandragning!:eek:

Idag ska jag måla hallen.:D

Vi får se hur det går!

Haha så kan de vara=) Här kommer en uppdatering på min mage=)

Ser själv stor skillnad från v 19-v 20.
v. 19
24988844.jpg

24988846.jpg

V.20
25152131.jpg

25152130.jpg

Var för övrigt på UL i fredags, här e vår lill*:
25106471.jpg

Oj vad den har vuxit på en vecka! Är det en flicka i magen?

Ja du här har det bara sagt smack=) Så fick tom ta ut piercingen igår=(

"Pappa" tror att det är en liten flicka=) Men vi vet inte alls. Tänker inte ta reda på det heller. Vad tror ni?

uppdaterar med v26 (25+2) bild.... vad kan det vara därinne??;) någon som vågar gissa innan jag avslöjar??

81205_1229353229.jpg

bild från 3D/4Dul (v.24+6)

31595_1229353125.jpg

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat