Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

åhh.. jag är så groteskt avundsjuk på er "smala" människor :(
jag är snart fulla 21veckor och de syns inte ett dugg :(
kan bero på att ja är väldigt TJOCK :( men iaf!!! *snyfft*
vill också vara vacker och rund och fin, men just nu så syns INGET,
när ja ligger kan man ana en bula, och jag känner att de inte bara är fett *haha*
men drar man stl 56på byxor i vanliga fall så får man väl skylla sig själv :cry:

iaf så är de en liten pojke som kommer den 30april
sist ja var hos BM så fick ja höra hjärtat, 158 vad de nu betyder ? 158 slag i min ? eller ? :O

ja ville bara beklaga mig lite, och gratta alla vackra kvinnor som går i väntans tider :) hurra för er :) :bump:

stora varma kramar!

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :love: jag blir alldeles tårögd en liten tjejgroda..... jag hade feeeeeeeeeeel men vad gör deeeeeet :love:

25206707.jpg

En liten TjejGroda :laugh:, så nästan alla på buke hade fel fel fel :p

Hoho, SA ju det från första början! Jag har faktiskt inte giassat fel på någon än :D :p

Wiii det är så mysigt o veta vad man bär i magen (tycker jag iaf) men jag kände verkligen på mig att jag bär en pojk...och en som ska vi få den 28april, visst han tittar nog ut när han vill men BF är iaf då....:laugh:

STORT STORT GRATTIS (eller vad man nu ska säga;)) CALAZIRYA!

Vad mysigt med en liten tös!:love:

Ja det är jätte mysigt att veta vad som gömmer sig där inne, men ultraljudet var också till för att kontrollera att allt såg bra ut med TjejGrodan..

Vi fokuserade mycket tid på att kolla ansiktet, näsa, gommen och nacken.

Könet gick jätte fort, för det var verkligen superduper tydligt även för oss med otränat öga :love:

Självklart är Ul:et till för att se så allt är ok, och det kollade vi osså massa på när vi fick se vår son på UL, för han var såå duktig o visa upp sig o så, så könet var han oxå duktig med att visa, det gick på två röda att se vad han hade mellan benen....:o

Haha det gick inte att se tydligt på UL i v.18 ( hon var för livlig ) och då sa dom att om man vill vara mer säker så ska man göra det efter v.25 :)

Killarna är lättare att identifiera tidigt också..

Detta var ett till UL vi fick göra nu, men skönt att veta att allt fortfarande ser tipptopp ut :D

Grattis till lilla tjejen! :D
Alltid så kul att dom igen.

Får se om det blir ett till ul för oss efter nyår,
beror väl på hur det utvecklas.

Åh, grattis! :love: Fina namn också, vi är lite inne på Ellen om Sprattel är en tjej. Men jag misstänker grabb... det såg lite ut så på UL. Jag som har fina namn åt åtminstone tre döttrar, men killnamn är skitsvårt!

Tack :)

Ellen har vi också funderat på mycket ( + Stella och Filippa ), men nu tror jag det blir en liten Ella.

Men men hon kanske tittar ut och inte alls vill heta så ;)

242b_23824380.jpg
[/QUOTE]

Lambo din otroligt vackra männska.. hur kan man vara så vackar? :eek: men btw så tro ja tror verkligen du få en liten pöjk ja :) du har sån söt liten mage och ja gissar starkt på att du får en grabb! när har du bf?

åhh.. jag är så groteskt avundsjuk på er "smala" människor :(
jag är snart fulla 21veckor och de syns inte ett dugg :(
kan bero på att ja är väldigt TJOCK :( men iaf!!! *snyfft*
vill också vara vacker och rund och fin, men just nu så syns INGET,
när ja ligger kan man ana en bula, och jag känner att de inte bara är fett *haha*
men drar man stl 56på byxor i vanliga fall så får man väl skylla sig själv :cry:
QUOTE]

Jag går in i vecka 28 i morgon och på mig syns det fortfarnde knappt ett dugg! Det är många som fortfarnde inte vet om att jag är gravid och skulle inte gissa sig till det heller :D
Vägde ca 56kg när jag blev gravid och har lagt på mig något kilo men det sitter iaf inte på magen!
Där emot har många kloka människor sagt till mig att: "att va glad över att du inte är så stor för det kommer du att hinna bli ändå" ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka