Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

MNJ Vilken underbar mage.

Jag försöker slänga in bilder på mina magar för att se om det är någon skillnad. Viktmässigt är det ju det. Nu börjar jag öka rejält i vikt. Trots att jag försöker dra ner på sötsaker. Svår balansgång.

php6xxlf7.jpg

V 30+0 91 kilo
phpshki6u.jpg

V 31+0 92 kilo
phpii8wry.jpg

V 32+0 92.4 kilo
phpdffgum.jpg

V 33+0 93.5 kilo

Tack! :love:

Visst syns det skillnad på din mage!
Men jag säger som freyja, inte skulle jag gissa på några 90 kilo på din kropp inte!

Vadm agen kan ändra form beroende på hur den lille ligger :eek:
Har en tid haft en rejält låg magen, h*n har verkat legat lite på tvärsan långt ner i magen.
Nu är den helt plötsligt uppe med rumpan(?) uppe vid revbenen och bökar runt.
Helt olika form på magen som resultat :D

Haha, oja!
Och ibland pekar magen åt vänster, ibland åt höger, ibland kan man andas helt normalt och ibland putar det ut en rumpa OVANFÖR de nedre revbenen och djupa andetag är bara att glömma!

Ganska häftigt. :)

Haha, oja!
Och ibland pekar magen åt vänster, ibland åt höger, ibland kan man andas helt normalt och ibland putar det ut en rumpa OVANFÖR de nedre revbenen och djupa andetag är bara att glömma!

Ganska häftigt. :)

Ja det är häftigt hur dom flyttar sig.
Fast jag minns inte att sonen låg sådär på tvärsan långt ner som den här gjorde tills för ett tag sen.

v 28+1 tror jag
DSC_0019.jpg

DSC_0014.jpg

Jisses! Hade du inte hållt handen under magen hade man ju missat den totalt!
Det är helt makalöst vad olika man bär sina barn!!

Jisses! Hade du inte hållt handen under magen hade man ju missat den totalt!
Det är helt makalöst vad olika man bär sina barn!!

Hehe ja man bär dom nog rätt olika, fattar inte att den ryms,
men sf mått är ju som dom ska så :D
Men jag är ju bara ca 157-158 lång(kort) så det borde ju bli trångt.
Men tror jag som Calazyria skrev (tror det var hon) att det beror lite på kläderna också, jag får testa med något randigt eller så :p
Eller så är det fel på kameran, för jag känner mig större än vad det blir på bilderna :bump:

Varför hamnar jag här när jag ska dammsuga här uppe och
sen ut och släpa in spånbalarna till stallet? :angel:

Jag är ju också kort (158,5 cm för att vara exakt) och min mage står ju rätt ut! Om man jämför med din så är de grymt olika. Jag bär min bebis rätt ut och har till följd av det en mage som står rätt ut :D Du kanske bär ditt barn mer på tvären och mot ryggen, och det kanske är därför som din mage inte är så stor utåt?

Du får ta en nakenbild på magen eller med någon tight tröja i annan färg en svart, så kanske den syns bättre =) Du ser i a f jättefin ut!

//julia

kl

Här kommer nya, lite tokiga bilder på mig och min mage! Vi hade julbak hos svärmor i går och mamma var självklart med med kameran =) Bilderna är tagna i slutet av v 36-37.

Lite fikapaus (ser helt enorm ut i mina jättestora mjukisar!)
http://www.pixbox.se/pic_show_id25260326.html

Sen upptäckte vi att magen var ett bra fikabord
http://www.pixbox.se/pic_show_id25260314.html

Fungerade även att ställa en morot på (helt galen bild med spegelbilden!)
http://www.pixbox.se/pic_show_id25260380.html

Lite kul vinkel...
http://www.pixbox.se/pic_show_id25260315.html

Jag och katten Salsa (inte helt nöjd med tillvaron)
http://www.pixbox.se/pic_show_id25260310.html

//Julia

Tack =)

Ja, den står verkligen rätt ut, och stor är den också =) Nu ligger jag en bra bit över den övre kurvan på SF måttet... hoppas att hon vill komma ut snart, det börjar bli lite kämpigt nu!

//Julia

Jag tycker din mage är så fin, men inte tycker jag den är så stor inte :) Fast då jämför jag ju med min..... :rofl: och den var väl i största slaget :) (fast Sf låg under kurvan)

Alltid lika fin! Har du en stor tös där inne eller ligger hon bara så?

Jadu, det är svårt att veta =) Hon ligger med huvudet djupt ner (fixerad) och rumpan uppe vid mina revben snett åt höger. SF måttet är ju stort (två cm över övre kurvan), men jag vet ju inte vad som gömmer sig därinne ännu... det lär tiden utvisa!

Tack förresten =)

Och du ser också lika fin ut som alltid! Nu börjar du få en riktig bebiskula!

//Julia

Det var ju alldeles nyss du skrev att du skulle få knodd och nu har du sådan fin mage och ska ha barn snart??

Det lyser fullkomligt om dig människa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 633
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat