Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*kl*

Åhh vad ni är duktiga på att fota era magar!! Har hängt med i denna tråd sedan jag fick reda på att jag var gravid... (är i v 34 nu...). Typ varit en smygis här och bara njutit av alla mysiga bilder. :angel: Köpte en sån där urmysig mamma/pappa bok på desi*n torg*t, och inser att oj nu är det nog verkligen dags att börja fota magen innan den är borta!! Kommer i alla fall att sakna den :cry: Jaja, man vet aldrig... rätt var det är så dyker det upp en v 34-mage här i kväll! :D

Kram på Er och God fortsättning!

Jag är ju också kort (158,5 cm för att vara exakt) och min mage står ju rätt ut! Om man jämför med din så är de grymt olika. Jag bär min bebis rätt ut och har till följd av det en mage som står rätt ut :D Du kanske bär ditt barn mer på tvären och mot ryggen, och det kanske är därför som din mage inte är så stor utåt?

Du får ta en nakenbild på magen eller med någon tight tröja i annan färg en svart, så kanske den syns bättre =) Du ser i a f jättefin ut!

//julia

Men du är ju så långt gången så det är ju inte konstigt :p
Fast jag misstänker att min filur verkar gräva sig en grop där inne :devil:

Ska testa i anna färg sen, men inte naken, då ska jag inte kunna sova och vara väldigt förvirrad ;)

Fast nu låg ju iof sf på 26 i v 28+2 så lite liten var den nu sist.
Men den kommer nog igen. :laugh:

Jätte härliga bilder du hade på din mage!
Kul bild med moroten :D

Härliga och mysiga bilder! Vilket datum är det sagt enligt UL?
Du är fin i din mage!!

Tack!

Enligt UL är det sagt den 19:e januari och enligt sista mensen är det den 12/1. Själv tror jag på det sistnämnda, men jag skulle ju inte bli förvånad om jag gick över tiden med tre veckor bara för det! Alla tror att hon kommer tidigare eftersom jag har så mycket sammandragningar och eftersom min mage är så stor, men det skulle inte förvåna mig om lilla tjejen redan från början ska visa vem som bestämmer! =)

//Julia

Åh, vad nostalgisk jag blir, jag var beräknad att föda den 19 januari -08. :) Enligt sista mensen skulle han varit färdig 9:e men han bestämde sig inte för att komma ut förrän den 24! :D

Jättefina magar! det är nästan att man saknar sin ;)

Senast ändrad av en moderator:

Tack! :love:

Men den ligger i vägen precis överallt!! :D
Måste ha förkläde på mig om jag ska göra någonting i köket annars är jag kolsvart/mjölvit/dyngsur på en gång! Men det är bara 7 veckor kvar nu!! :D

Om du loggar in på din blogg, sen arkiv och bilder. Och klickar på bilden så öppnas den i en ny sida. Sen kopierar du bara adressen i adressfältet alt. högerklickar på bilden och kopierar URL, Klicka sen infoga bild ovanför där man skriver och klistra in länken.

img_6207_24619478.jpg

Kolla så de inte blir dubbla http:// bara.

Jätte söt mage du oxå :love:

Kl.

Nu blir det minsann ännu en premiär-mage här!
Har äntligen tagit några bilder, inga bra dock, dom är egenhändigt tagna med mobil, så ursäkta kvaliteten:o

Vecka 15 (14+4) :love:
25346749.jpg

25346752.jpg

Så underbart att den börjar synas så smått:laugh:

Nu är det sååååå längesedan jag la in magbild här, så nu ska jag slänga in en, dock en sån bild där man är sliten/trött/slö efter en dag på GeKås i Ullared med tidig morgon uppgång...så ursäkta mitt slitna ansikte:o:crazy: kolla på magen i stället!!!

kl

MittNyaJag: Vilken fin mage du har! Den ser så mjuk och rund och go ut =)

esprit: Jättesöt kula! Ser superfint ut verkligen =)

Tillit: Gulligt =)

memma: Ännu en gullig liten kula! Hur långt gången är du?

Och så kommer då min mage.. bilder tagna i kväll på en trött och sliten Julia med mysklädsel...kanske inte så smickrande, men det är ju magen som är det vikitga, eller hur?!

Bara mage:
http://www.pixbox.se/pic_show_id25355442.html

Framifrån:
http://www.pixbox.se/pic_show_id25355460.html

Från sidan:
http://www.pixbox.se/pic_show_id25355565.html

I morgon ska jag till BM igen, blir spännande att se hur mycket magen har vuxit. Sist hade den ju ökat 2 cm på en vecka! :eek: Nu får det nästan vara bra tycker jag. Tre dagar till, sen kan lillan komma ut!

//Julia

Ja, jag vet! :D

Magen är verkligen en riktig kula, står rätt ut som en bamse boll =) Och ibland är den helt fyrkantig, det beror lite på hur hon ligger. Alla säger att jag har en typisk pojkmage eftersom det inte syns bakifrån att jag är gravid och eftersom magen står rätt ut... men vi är ju ändå hyffsat säkra på att det är en liten tjej därinne! Vilken överraskning det blir annars!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 633
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka