Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Åhh snart får du nog snusa bebis :love:

Vecka 27 ( 26+3 )
Photo_84725_1062675.JPG

+ Freyja: Ni är så otroligt fina:love:

*KL*

Jag ville fasiken gråta när jag såg bilderna, här är dom bästa från vecka 27... Min röv måste fan växt en meter i omkrets så den klippte jag bort. :D Inte alls så bekväm med att se så stor ut i övrigt förrutom magen (den får gärna vara kvar!)

Min röv växte oxå en hel del under dom 40 veckorna! Men för att glädja dig lite i det negativa så direkt efter förlossningen gick jag ner en storlek i byxor från storleken jag hade innan graviditeten för kroppen hade format om sig.. DET är kul! Kan ju bara hålla tummarna att det blir samma för dig!! :D

Vilken super mage du har! Nu måste väl bebis tyakc ad eär trångt och vill komma ut ;)

Calazirya: Mysig mage...

Ja, nu är magen STOR! Det verkar som att hon tycker att det är trångt, och det är inte skönt kan jag säga... hon får gärna komma ut NU, NU, NU!

//Julia

Men nu är det ju verkligen nedräkning för dig, nu kan hon ju komma precis när som helst...

Har du någon som kan uppdatera här på buke ? :D

Här kommer mitt bidrag. Bilden är tagen på självaste julafton o jag var då i vecka 21. Det är en liten flicka som bor där inne. :)

dsc00147_25089237.jpg

Men shit Julia!
Det är ju snart dags..
Var det inte typ igår vi var på SM och du hade en liten söt mage istället för en megastor och söt mage??
:o

Jo, jag vet! Tiden bara springer iväg! Fast de sista dagarna har känts väldigt seeeeega... =)

Jag gillar min mage, den är fin, men jag längtar efter att få ha bebis på utsidan istället! Saker och ting börjar bli lite besvärliga och det gör ont i mig!

//Julia

*kl*

Nu tycker i alla fall jag att jag är jättemodig!! :D Har ju smygkikat på era magar i ett antal månader nu :angel:. Har idag kommit in i vecka 36, bilden är från vecka 34. Har inte en aning om ifall det är en pojke eller flicka. Här berättar dom inget även fast man vill det... :mad:

PICT3335.JPG

Efter att ha tjuvkikat länge i denna tråd så gör min mage nu sin debut! :D
Och ja den är liten men fick göra ett tillväxt UL förra veckan och den lille växer som den ska! :laugh:

25528319.jpg

v. 30 (29+1)

Inte lång tid kvar för dig nu, lite avundssjuk är jag. Är imponerad att du lyckas ta bilder med samma kläder, det var min tanke också men jag orkar aldrig leta reda på rätt tröja.

Jag smidig är den allt ;) men är rädd att det skall ske en explotion i växningen strax! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 628
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka