Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Min kompis hade också en riktig pojkmage men hennes dotter låg i säte. De fick vända henne ca 4-5 veckor före BF.

Min lilla tös ligger i a f inte i säte =) Hon är fixerad sen v 32 och ligger djupt ner med huvudet (även sett på UL)...

kl

Här är två bilder på min mage, den första från slutet av v.29 och den andra från början av v. 30. Magen börjar bli svår att fota utan hjälp nu, tror jag ska börja använda självutlösaren på kameran.

Jag måste bara tillägga att vilka fina bebismagar ni har alla tjejer. Här kommer dagens mage. Kan någon förklara hur man kan gå ner i vikt under julhelgen.;) För i onsdags höll jag på att ramla av vågen när den visade 94,5 kilo och idag stod det 93.0 alla fyra gånger jag testade....

phpm8xbrr.jpg

v 34+0 93 kilo

kl

MittNyaJag: Vilken fin mage du har! Den ser så mjuk och rund och go ut =)

esprit: Jättesöt kula! Ser superfint ut verkligen =)

Tillit: Gulligt =)

memma: Ännu en gullig liten kula! Hur långt gången är du?

Och så kommer då min mage.. bilder tagna i kväll på en trött och sliten Julia med mysklädsel...kanske inte så smickrande, men det är ju magen som är det vikitga, eller hur?!

Bara mage:
http://www.pixbox.se/pic_show_id25355442.html

Framifrån:
http://www.pixbox.se/pic_show_id25355460.html

Från sidan:
http://www.pixbox.se/pic_show_id25355565.html

I morgon ska jag till BM igen, blir spännande att se hur mycket magen har vuxit. Sist hade den ju ökat 2 cm på en vecka! :eek: Nu får det nästan vara bra tycker jag. Tre dagar till, sen kan lillan komma ut!

//Julia

hoppsan, så trött var jag så jag glömde skriva hur långt jag är....på bilden V23(22+3) i dag är jag V23(22+5)

Lika fin som vanligt, jag bad min make gissa hur mycke du väger, han tyckte du såg längre ut än honom när han jämförde med dörren du står vid och gissade på 80-90 kg ;)

Din mage ser inte så jätte stor ut för att vara nästan klar!

jag funderar på detsamma jag hade bara gått upp 1 kg sen förra bm-besöket 1 dec och det känns som jag verkligen har tryckt i mig massa onyttig julmat...

Men gud vad snälla ni är alla. Ja nyklippt fast det var jag förra veckan ochså....
Ha ett underbart slut på detta år. Jag är så glad att det är över! Snart är det 2009 whiii

*KL*

Jag ville fasiken gråta när jag såg bilderna, här är dom bästa från vecka 27... Min röv måste fan växt en meter i omkrets så den klippte jag bort. :D Inte alls så bekväm med att se så stor ut i övrigt förrutom magen (den får gärna vara kvar!)

261_24784010.jpg

261c_24784028.jpg

261d_24784047.jpg

Din mage är ju jätte fin! Och såklart röven växer, annars skulle man ju ramla framlänges ;) Måste ju ha någonting som motvikt!

Din mage är ju jätte fin! Och såklart röven växer, annars skulle man ju ramla framlänges ;) Måste ju ha någonting som motvikt!

Ja det är så sant! Vi blivande mammor ser så ut... Idag var jag på kontroll, allt var bra och barnet är redan fixerat (V33). Jag väger nu lika mycket som min man (74 kg) så jag har gått upp 12 kg!!
Lägger snart ut ny bild på magen!

Jag peppar lite och tycker att du öär jättefin. Stirra dig inte blind på hur det går för mig för jag hade övervikt innan och du är ju smal som en flaggstång jämfört med mig. Peppkram från Petra

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 633
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka