Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Bilder från förra veckan (27), kommer från vecka 28 nån gång :)

3_24937594.jpg

1_24937620.jpg

Man ser ju inte så rund ut i svart :D

Men vilken fin mage du har L.

apropå kläderna så är det nog för att jag inte har så mycket kläder som gör att har jag en tröja på kortet så tar det en vecka innan den är tvättad och redo att användas igen.... Sen är jag envis ochså och sparar på den så att det blir likadana kort.

Snart är det dock slut och jag ser fram emot att få snusa på bebis snart. Är så trött på att inte orka göra något alls.

*KL*

Jag ville fasiken gråta när jag såg bilderna, här är dom bästa från vecka 27... Min röv måste fan växt en meter i omkrets så den klippte jag bort. :D Inte alls så bekväm med att se så stor ut i övrigt förrutom magen (den får gärna vara kvar!)

Du får ursäkta, men jag blev lite full i skratt när jag läste detta. Jag känner så väl igen mig. Nog för att jag har ganska fyllig rumpa i vanliga fall, men nu är den ENORM! Lång, bred och helt missformad. Rumpan är den kroppsdel jag brukar vara mest nöjd med annars.

Förresten så tycker jag att du är jättefin :)

Du får ursäkta, men jag blev lite full i skratt när jag läste detta. Jag känner så väl igen mig. Nog för att jag har ganska fyllig rumpa i vanliga fall, men nu är den ENORM! Lång, bred och helt missformad. Rumpan är den kroppsdel jag brukar vara mest nöjd med annars.

Förresten så tycker jag att du är jättefin :)

+ Petronilla

Tack :love:

Haha ja så är det allt här med :rofl: INTE coolt :D

*kl*

Lite nya bilder på Ellagrodmage, är i vecka 28 (27+4) idag :)

Zaga pussar på magen :love:
Photo_84725_1072257.JPG

Bara magen.
Photo_84725_1072258.JPG

Hela jag men minus hunden ;)
Photo_84725_1072259.JPG

Tycker du att den är liten? Jag tycker den är stor :)
Men du och Calazyria har helt olika typer av magar tycker jag, din är stor åt alla håll (precis som min).

Imorgon ska jag ta bilder på min mage igen, ska försöka få självutlösaren att ta lite bättre bilder än jag kan lyckas med själv.

Jättefin! Små nätta magar. Jag känner mig ganska rund nu. Känns när man tar på sig skorna och när vi badar hela familjen (min man, jag och dotter på 2 år )så stiger vattnet rejält när jag hoppar i. Nu är jag i vecka 35.
25615762.jpg

Tycker du att den är liten? Jag tycker den är stor :)
Men du och Calazyria har helt olika typer av magar tycker jag, din är stor åt alla håll (precis som min).

Imorgon ska jag ta bilder på min mage igen, ska försöka få självutlösaren att ta lite bättre bilder än jag kan lyckas med själv.

Ja inte var den HUGE iaf :) Fast väldigt fin såklart!!

Ja fast man ser inte min bakifrån en millimeter, skitkonstigt!
Ja gör det :D

Jag tycker nog också att den är stor( iaf inte liten ), men den står rakt ut verkligen.

Min BM kommenterade magen idag och min brorsdotter sa något himla gulligt..

Tuva 1½ år kom in i vardagsrummet och pekade på min mage..

-Boll, tooor boll (stor boll ) :love:

Det syns inte om man går bakom mig och jag har bra med midja kvar :)

Jag tycker nog också att den är stor( iaf inte liten ), men den står rakt ut verkligen.

Min BM kommenterade magen idag och min brorsdotter sa något himla gulligt..

Tuva 1½ år: Kom in i rummet på och pekade på magen

-Boll, tooor boll (stor boll ) :love:

Det syns inte om man går bakom mig och jag har bra med midja kvar :)

Naw :D
Jag hade massa barn som skulle lyssna på magen på nyårsafton haha "Den är så hård så det är två barn!" var det en som sa :D Tänk vad enkelt allt kan vara!

25616147.jpg

Här syns magen lite bättre. Min dotter smeker gärna magen och jag tror att hon tycker det är mysigt när mamma är så rund. Fast lite tråkigt för mamma bär henne inte längre och man kan inte sitta på magen och busa.

Tack, jag var faktiskt till frisören idag och klippte av det långa. Känns riktigt skönt, men jag får nog ha halsduk på mig när vi går ut...

Jag gjorde detsamma för några dagar sedan, var så himla less på att inte orka göra i ordning och det resulterade i hästsvans ..

Så himla skönt med kortare hår, speciellt nu när man kanske inte får så mycket tid över till att fixa med frillan ;)

*Knapplån*

Här kommer min magen i v 29 (28+1)
Ber om ursäkt för de avklädda bilderna och att man kan se trosorna ....

img_6296_25844489.jpg

Från sidan

img_6289_25844290.jpg

Och framifrån

Få se om jag får det att fungera med bilderna direkt i inlägget. Tack jerseyko för hjälpen!

/Esprit

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 628
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka