Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

:D

Den i mitten när bara magen sticker fram bakom trädet var ju frän :)

Kollade igenom dina magbilder från v.5, svårt att förstå att det är samma mage ...

Läste också att dom sätter igång dig nu om du vill :)

Även om den är gigantisk och säkert inte så kul att släpa på så är din mage verkligen den finaste jag sett!!!

Bilden med träden var verkligen superfin, den skulle jag nog förstora om jag var du! Fina färger i den.

Det andra var fina de med såklart. Det är fascinerande hur snabbt magen ändå växer på de veckor man är gravid.

Stort lycka till med förlossningen!

Du är helt otroligt vacker Freyja! Och du bär upp din mage så perfekt, det syns inte ett spår av att det skulle vara tungt el jobbigt!

Lycka til med förlossningenl, nu är det nära :bump:

Du är jättefin men nu är det nog dags att överge denna tråden för småskruttetråden, eller vad säger du? ;) Vi vill se minibus! :bump:

Kl

Jag gillar verkligen era magar. Min är liksom bara ivägen.

Här är dagens bild från v 36+0, Vikten landade på 94,5 Kg=9.5 kg upp från det att jag blev gravid.

phpu1aitb.jpg

Tack! Vad glad jag blir =) Faktum är att magen inte är speciellt tung, och jag tycker inte att det är så jobbigt egentligen, om det inte hade varit för smärtan av det vidgade njurbäckenet, så hade jag inte alls tyckt att det var speciellt jobbigt. Jag har inte samlat på mig något vatten heller, vilket jag är evigt tacksam för!

Vindvissla: Jo, jag håller med! Ska bara lyckas övertala bebis om det...

weed: Ja, jag ser fram emot det väldigt mycket (med skräckblandad förtjusning)!

//Julia

Ja det är stor skillnad!
Blev sjukskriven i går bla för att jag gått upp för lite i vikt! :cry:

Kl

Vilka fina magar ni har allihop, wow:love:

Och Freyja, jag kan inte fatta att du är så fin och att du ska föda när som hellst! Stort lycka till:bump:

Här kommer några bilder på min lilla skrutt-mage:love:

v 16:

25684582.jpg

v 17:

25684584.jpg

25684585.jpg

...och imorn går jag in i vecka 18:banana: :laugh:

Ja trädbilden var läcker!
Så kul med bilder när maninte bara står rätt upp och ner,
utan lite mer konstnärliga :laugh:

Var det inte någon som blev fotad av sin syter,
hon stod ute i vattnet med sin vackra mage :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 628
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar
  • Uppdateringstråd #2